“Sober miljö”
Omdöme om Spiti

Spiti
Rankad som nr 4 av 296 Restauranger i Glyfada
Omdömet skrevs 19 april 2018 från mobil enhet

Sista kvällen åt vi middag här.
Fin miljö både ute och inne, medelmåttig mat, skall vara italiensk-grekisk men det där extra saknades. Förrätten var bäst, carpaccio på kalv med ruccola och parmesan, den var mycket god! Vi åt kalv till huvudrätt, bra grillad men inget extra.
Servicen ok men maten var inte värd det priset. Motsvarar inte prisnivån!

Tack beatricem325

Omdömet skrevs 19 maj 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat, snygg inredning och fina toaletter. Om ni inte vill äta gyros o souvlaki då är detta bästa alternativet i Glyfada .

1  Tack Maria D
Omdömet skrevs 4 september 2016 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och suverän service. Kanske inte den mest genuint grekiska restaurangen, mer cool/stilren. Klart värt ett besök.

Tack evkast
Omdömet skrevs 12 juli 2016

Vi drack först en jättegod Aperol Spritz i baren innan vi blev placerade vid vårt bord utomhus av den bästa servitrisen någonsin. Vi lät vår servitris ta fram smårätter och allt var till belåtenhet, färsk fisk och risotto - mmmm
Denna restaurang kan jag varmt rekommendera - allt var bra. Mat, dryck, service och omgivning.

2  Tack AsaMoberg
Omdömet skrevs 6 juli 2016

Lite hemlig ingång, men väl inne visar det sig att vara en mycket fräsch modernt designad interiör. Finns även möjlighet att sitta ute. Menyn är genomtänkt, tillräckligt många rätter. Snygga uppläggningar och välsmakande. Bra service och helt ok priser.
Bra val om vill ha lite mer "stil" utan att vara snobbigt.

Tack Mats E

Resenärer som tittade på Spiti tittade också på

Glyfada, Attica

Besökt Spiti? Berätta vad du tyckte!