Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Genuin Gregisk”

Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Restauranginformation
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 19 april 2018 från mobil enhet

Härlig genuin grekisk restaurang med mycket trevlig service, mycket god mat, åt kalv på spett med supergoda skurna pommes. Till förrätt en fantastisk bakad fårost typ saganaki som smälte i munnen.
Den bästa grekiska maten i Glyfada!

Datum för besöket: april 2018
Tack beatricem325
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömen (983)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

59 av 983 omdömen

Omdömet skrevs 8 november 2017

God mat trevlig Restaurang med mycket lokalbefolkning. Servicen kan dock uppfattas som väldigt svajig och de har svårt att hänga med speciellt under helgen. Rekommenderar dock stället för maten och priserna.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Andres N
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Riktigt god mat och mysig atmosfär! Gyrosen var jättegod, rekommenderar verkligen att gå hit för både maten och omgivningen.

Tack VeraH941
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Vi plockade ihop en lunch vi delade på. Allt smakade gott. Visst bjöd på efterrätt. Vi önskar köpa med oss en vinkaraff, den fick vi till skänks.

1  Tack MikeSpike008
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Ännu en gång stämde de goda betygen på TripAdvisor in. Vi fick en suverän lunch, tog in blandade grekiska specialiteter, och vi var så nöjda. Suveränt kaffe till efterrätten.

Tack 122_ses

Resenärer som tittade på Tsi Tsi tittade också på

Glyfada, Attica
Glyfada, Attica

Besökt Tsi Tsi? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ägare: Vad är din syn på saken?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig som ägare av ditt objekt
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.