“Utsökt mat”

Rankad som nr 12 av 297 Restauranger i Glyfada
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Riktigt god mat och mysig atmosfär! Gyrosen var jättegod, rekommenderar verkligen att gå hit för både maten och omgivningen.

Tack VeraH941

Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Vi plockade ihop en lunch vi delade på. Allt smakade gott. Visst bjöd på efterrätt. Vi önskar köpa med oss en vinkaraff, den fick vi till skänks.

Tack MikeSpike008
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Ännu en gång stämde de goda betygen på TripAdvisor in. Vi fick en suverän lunch, tog in blandade grekiska specialiteter, och vi var så nöjda. Suveränt kaffe till efterrätten.

Tack Åse S
Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

Riktigt god och välsmakande mat i trevlig miljö.
Vi beställde tre olika rätter som vi delade på och alla var riktigt bra. Snabb och bra service.
Rekommenderas'

Tack PizzaKalle
Omdömet skrevs 3 juni 2016

Har besökt Tsi Tsi många gånger vid olika årstider och tider på dygnet. Alltid blivit väl mottagen och serverad välsmakande anrättningar. Hög och jämn kvalité på såväl meny som personlig service.
Populärt och välbesökt ställe med hög stämning bland besökarna. Har även använt deras catering, vilken fungerat förträffligt.

Tack eric402016

Resenärer som tittade på Tsi Tsi tittade också på

Glyfada, Attica

Besökt Tsi Tsi? Berätta vad du tyckte!