Kostnadsfri avbokning till den 21-04-29
eDreams200 US$
Travelocity201 US$
getaroom.com219 US$
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Vi sov en natt på hotellet som ligger ett stenkast från flygplatsens avgångshall. Hotellet är rent, fint och har mycket trevlig och serviceinriktad personal. Rummen var tysta och hade sköna sängar. Vi åt en bra frukost som erbjöd så mycket gott att vi inte orkade prova allt. Jag kan varmt rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Ann-Sofie B
George S, General Manager på Sofitel Athens Airport, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2017

Dear valuable guest,

Thank you for sharing your experience. We appreciated to learn that you enjoyed the friendly service as well as the comfort of your room and the variety of the breakfast.
We thank you once again for your precious feedback and look forward to your next visits to Sofitel Athens Airport on future opportunities.

George Stavrou

Omdömet skrevs 7 augusti 2016

Vårt stopp på Sofitel blev kort eftersom vi bodde där p.g.a. flygförsening men vi fick ett bra intryck.
Rummen är helt okej med lite originellt med badkar och dusch i ett rum i badrummet.
Vi åt middag på hotellet som hade en bra buffé trots att det var mitt i natten.
Mycket bra frukostbuffé
Personalen är mycket trevlig och gör ett bra jobb.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Peter O
George S, General Manager på Sofitel Athens Airport, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2016

Dear valuable guest,

We would like to thank you for your feedback following your stay in our hotel. My team and myself appreciated to learn that you enjoyed your short stopover and especially the overall quality of our accommodations as well as your dinner and breakfast experiences.
We do value your patronage and look forward to welcoming you back to Sofitel Athens Airport on next occasions.

George Stavrou

Omdömet skrevs 12 juni 2016

Det finns flygplatshotell och så finns det flygplatshotell. Sofitel på Atens flygplats ser till det yttre förvisso ut som alla andra i sin genre, men nu har jag bott här tre gånger och trivs alltid. Läget 100 meter från ankomsthallen är perfekt.
Vid det här tillfället hade vi turen att bli uppgraderade gratis. Jag och min kollega fick var sin svit på hotells översta våning. Två stora luftkonditionerade rum med gott om yta. Mysigt är fel ord, men absolut trivsamt. Och så frukosten. Pricken över i. En stor buffé som allt tänkbart och givetvis även goda grekiska delikatesser i överflöd.
Hotellet är det perfekta stoppet på väg från Europa ut till den grekiska övärlden.
Jag kommer definitivt att komma tillbaka.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Ringson
Cyril M, General Manager på Sofitel Athens Airport, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2016

Dear valuable guest,

We would like to thank you for your loyalty to Sofitel Athens Airport. It is a pleasure to learn that you always enjoy your experiences in our hotel and especially our American buffet breakfast offer combined with Greek specialities.
We do value your patronage and look forward to welcoming you back to our hotel on your next stopovers in Athens in order for you to have many more enjoyable experiences with us.

Cyril Manguso

Omdömet skrevs 10 februari 2016

Det är andra gången som jag bor här. Och jag trivs. Sofitel på Atens flygplats bjuder ett bra affärshotell med utmärkt service. Missa inte den trevliga poolen allra högst upp i hotellet (även om jag själv inte har haft möjlighet att testa den).
Middagen på hotellet (restaurangen intill lobbyn)var okej, men absolut inte mer. Frukosten är dock utmärkt med mycket att välja mellan.
Hotellet har ett utmärkt läge, alldeles mitt emot ankomstterminalen.
På det hela taget så rekommenderar jag hotellet.

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack Ringson
Cyril M, General Manager på Sofitel Athens Airport, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2016

Dear valuable guest,

We would like to thank you for having taken the time to share your experience following your stay at Sofitel Athens Airport. We were delighted to learn that you enjoyed our facilities and services and that you had a memorable experience in our hotel.
Additionally, we took notice of your remark regarding your dining experience in the restaurant.
We thank you once again for your positive comments that enhance the motivation of our teams and look forward to welcoming you back to our hotel on future opportunities.

Cyril Manguso

Omdömet skrevs 3 november 2015

Vi hade en tidigt flyg så jag vi bokade 1 natt här. Vi hade ett excustoitive rum vilket var helt okej ingen speciellt alls. Loungen var absolut ingen speciellt så fortväntade dig inte värsta. Sängen är jätte skön som alltid med Sofitel. Frukosten var bättre än väntat faktiskt. Vi hade gratis Wi-Fi också.Det bästa var att flygplatsen var exakt utanför

Datum för vistelsen: november 2015
Tack KhaledSahli88
Cyril M, General Manager på Sofitel Athens Airport, svarade på det här omdömetSvarade 6 november 2015

Dear valuable guest,

My team and myself would like to thank you for your feedback following your recent stay. It is a pleasure to learn that you enjoyed the comfort of your bed as well as the quality of your breakfast, hotel's location as well as the free Wi-Fi service. We do value your patronage and look forward to welcoming you back to our hotel on your future stopovers in Athens.