Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (370)
Filtrera omdömen
370 resultat
Medlemsbetyg
118
102
61
45
44
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
118
102
61
45
44
Filtrera
Listan uppdateras ...
38 av 370 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 8 april 2017 från mobil enhet

Bodde här: april 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sally N, General Manager på Atrium Hotel & Suites, DFW Airport South, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 januari 2017

  • Bodde här: november 2016, reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sally N, General Manager på Atrium Hotel & Suites, DFW Airport South, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 december 2016

  • Bodde här: december 2016, reste i arbetet
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sally N, General Manager på Atrium Hotel & Suites, DFW Airport South, svarade på det här omdömetSvarade 30 december 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 december 2016

  • Bodde här: december 2016, reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sally N, General Manager på Atrium Hotel & Suites, DFW Airport South, svarade på det här omdömetSvarade 27 december 2016
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 december 2016

  • Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sally N, General Manager på Atrium Hotel & Suites, DFW Airport South, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen