“Lantligt paradis”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Anette E
1 omdöme
“Lantligt paradis”
Omdömet skrevs 8 oktober 2018 för en vistelse i september 2018

Efter att ha besökt Frankrike under september i många år, så sökte vi nu efter ett boende lite utöver det vanliga
Till skillnad mot vanliga hotellrum, så sökte vi efter något mer genuint och lantligt den här gången.
Och vilken fullträff, det här är en gammal kvarn som är omgärdad från alla håll av åar och mindre forsar, vackert renoverat av det mycket trevliga värdparet.
Omgivningen är vacker, lugn och harmonisk och man har tillgång till en fantastisk terrass där man kan inta sin frukost med utsikt mot en porlande liten fors.

Vi kommer tillbaka!
Anette och Göran Edström

Datum för vistelsen: september 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
okt 22 2018
ravis de vous avoir rencontrés à l'occasion du concours des chiens Briard, et merci pour votre petit geste, le photophore solaire est ravissant et nous éclaire tous les soirs, pensées vers vous et la Suède ....!!!!
chantal et robert
Angelique ...
Annecy, Frankrike
Nivå 3 Skribent
15 omdömen
7 omdömen om hotell
Omdömet skrevs 21 oktober 2018 för en vistelse i oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
okt 22 2018
merci pour votre aimable commentaire, nous sommes ravis que vous ayez pu profiter de ce week-end ressourçant....!!! au plaisir !!!! chantal et robert
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera