“Mysig miljö och trevlig uteservering”
Omdöme om Pensionat Bergdalen

Pensionat Bergdalen
Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Sydkoster

Landade för lite dricka på utflykten runt ön. Mysig stor uteservering ner mot havet. Ok meny men inte mycket fisk och skaldjur som man kanske förväntat sig!

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Anders R

Fantastiskt trevligt ställe, mysiga rum, åt lunch på min 60års dag med barn och barnbarn. God mat och dryck till skäliga priset, bra service med trevlig personal, besöker detta gärna igen.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 534matsb
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Utomordentligt välsmakande ugnsbakad torskrygg i en härligt chosefri luftig miljö såväl i matsalen som ute på det stora däcket. Utsikten över Kosterfjorden är deras egen och personalen positivt proffsiga. Rimliga prislappar på vinerna, även på glas.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack johanthuren
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Fin miljö, trevlig personal och riktigt god mat.
Kalvköttbullar rekommenderas.
Har inga mer ord att skriva nu.

Datum för besöket: juli 2020
Tack janakelindberg
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

God middag med trevlig utsikt vi valde att boka bord, ring dem gärna och tala med Jonas. Goda förrätter som plock

Datum för besöket: juli 2020
Tack Emilia C

Resenärer som tittade på Pensionat Bergdalen tittade också på

Sydkoster, Västra Götalands län

Besökt Pensionat Bergdalen? Berätta vad du tyckte!