“Härlig stämning!”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för större barn
Omdömet skrevs 4 maj 2018

Vi såg en konsert med Justin Moore här och satt längst ut på kanten av balkongen. Vi såg jättebra ändå och stämningen var helt fantastisk! Trevlig personal både i kioskerna och som visade till platsen. Bra luftkonditionering och bra ljud!

Tack Cecilia E

Omdömet skrevs 8 april 2018

Vi såg Fisk Jubilee singers som är en fantastisk bra kör. Auditoriet var så gott som fullsatt och det var verkligen en engagerad publik. Musikdirektören som var presentatör lovade att de skulle komma tillbaks nästa år. Det vore något att få delta igen. Den här gången uppträdde också Lauren McClinton och India.Arie. Snygg soul med kören Presentations som förstärkte hennes konsert.

1  Tack SwedenMats
Omdömet skrevs 9 december 2017

Jag var där för en julkonsert. Amy Grant. Vacker lokal, tidigare en kyrka. Långa köer till toaletterna vid fullsatt.

Tack eva w
Omdömet skrevs 23 oktober 2016

Ja, det var en upplevelse att se denna byggnad. Vi fick även gå backstage. På kvällen konsert med Charlie Daniels Band, Jennie Sealey. Det var nästan fullsatt i lokalen. Bänkarna var i trä, så lite hårt att sitta i två timmar.

Tack Marianne E
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 11 juli 2016 från mobil enhet

Det var här allt började, the soul of countrymusic. Intressant historia bakom uppkomsten av musikgenren samt byggnaden. Väl värt ett besök.

Tack Linaly75

Resenärer som tittade på Ryman Auditorium tittade också på

Nashville, Davidson County

Besökt Ryman Auditorium? Berätta vad du tyckte!