Boka i förväg

från 55,00 US$
från 22,00 US$
från 78,00 US$
Omdömet skrevs 8 april 2018

Vi såg Fisk Jubilee singers som är en fantastisk bra kör. Auditoriet var så gott som fullsatt och det var verkligen en engagerad publik. Musikdirektören som var presentatör lovade att de skulle komma tillbaks nästa år. Det vore något att få delta igen. Den här gången uppträdde också Lauren McClinton och India.Arie. Snygg soul med kören Presentations som förstärkte hennes konsert.

Datum för upplevelsen: april 2018
1  Tack SwedenMats
Omdömet skrevs 9 december 2017

Jag var där för en julkonsert. Amy Grant. Vacker lokal, tidigare en kyrka. Långa köer till toaletterna vid fullsatt.

Datum för upplevelsen: november 2017
Tack eva w
Omdömet skrevs 23 oktober 2016

Ja, det var en upplevelse att se denna byggnad. Vi fick även gå backstage. På kvällen konsert med Charlie Daniels Band, Jennie Sealey. Det var nästan fullsatt i lokalen. Bänkarna var i trä, så lite hårt att sitta i två timmar.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack Marianne E
Omdömet skrevs 11 juli 2016 från mobil enhet

Det var här allt började, the soul of countrymusic. Intressant historia bakom uppkomsten av musikgenren samt byggnaden. Väl värt ett besök.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack Linaly75
Omdömet skrevs 1 augusti 2015

Ryman's är en av de stora sevärdheterna i Nashville och det var intressant att gå en sk "self-guided" tur där. Först fick vi gå in i en salong där vi fick veta mera om bakgrunden på ett trevligt sätt. Sedan fick vi gå runt på egen hand och titta, på utställningar och själva konsertsalen. Ryman's är nu upprustat och här hålls ofta konserter med kända artister.

Datum för upplevelsen: juli 2015
1  Tack Marie-Louise K