“Bästa!”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Manly
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Kaffe som smakar kaffe! Trevlig personal och bra service. Jag gillar inte semlor, men denna semla var faktiskt mycket gott. Ett absolut måste att komma hit för den kaffetörstande svensken eller för den som vill ha lite av skandinaviska smaker. Kul med lite svenska saker att köpa.

Datum för besöket: februari 2020
Tack michelin2017
FikaSwedishKitchen, Owner på Fika Swedish Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Tusen tack för dina fina ord! Värmer. / Sophie

Omdömet skrevs 19 januari 2019 från mobil enhet

Tog en söndagslunch på Fika Swedish Kitchen, fick bord direkt. Trevlig personal!
Maten är lite väl dyr för små portioner, som är goda men inget utöver det vanliga. Finns svenska produkter att köpa på plats (obs ej snus!).

Jag fick dock mer hemlängtan efter att ha besökt Fika... nåväl värt ett besök!

Datum för besöket: januari 2019
Tack astreasveabacke
Omdömet skrevs 27 september 2018

Deras Toast Skagen är helt underbart god! Trevlig personal och bra service.
Provade även deras isterband men de höll inte måttet, och av någon anledning så hade de Chimmichurri på dem...?

Men jag rekommenderar verkligen ett besök där!

Datum för besöket: september 2018
Tack kennetht421
Omdömet skrevs 18 juni 2018

Trevligt, mysigt litet ställe. När vi kom dit en söndag lunchtid fick vi ställa upp oss på en väntlista. Vi var rätt hungriga, men som tur var tog det inte så jättelång tid men man får ha det i tanken att det är populärt och kan vara fullt när just du kommer men det var värt väntan, otroligt vällagad och bra mat till ett väldigt bra pris. 20 dollar för köttbullar med potatismos, vi betalade 35 dollar för en maträtt dagen innan på en finare restaurang och vi tyckte 20 dollars tallriken var way mycket bättre!! Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: juni 2018
Tack writerevelina
Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

God mat, gott kaffe och trevlig personal! Besökte Fika flera gånger under vistelsen och var nöjd varje gång.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Mobile722933

Resenärer som tittade på Fika Swedish Kitchen tittade också på

Manly, Greater Sydney

Besökt Fika Swedish Kitchen? Berätta vad du tyckte!