Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Övernattade efter vi landat för att sedan åka vidare i Florida. Dugligt hotell med fin strand, bra pool och vacker utsikt. Slitna rum dock, hotellet kändes gammalt. Vid incheckningen fick vi ett redan upptaget rum och lång väntan på hissar drar ned helhetsintrycket. Ligger en bra bit från Miami beach.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack monicae438
Mihaela_20, Guest Relations Manager på Newport Beachside Hotel and Resort, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2016

Dear Monica,

Thank you for taking the time to share your impresions about your experience with us. We always appreciate our guests feedback in regards to their experience with our Resort.
Sincerely,
Mihaela Mihai - Director of Guest Services

Omdömet skrevs 16 januari 2016 från mobil enhet

Det enda som är bra är läget. Det ligger på stranden. Annars så kan man inte kalla frukosten för frukost. Ena dagen fanns pålägg men inte frukt. Nästa dag fanns frukt men inga pålägg. Det var slitet och gammalt. Det är inget ställe jag skulle rekommendera.

Datum för vistelsen: december 2015
Tack Sara H
Mihaela_20, Guest Relations Manager på Newport Beachside Hotel and Resort, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2016

Dear Sara,

Thank you for taking the time to share your impresions about your experience with us. We always appreciate our guests feedback in regards to their experience with our team.
Sincerely, Mihaela Mihai

Omdömet skrevs 31 december 2015

Ett myck bra strandhotell som vi återkommer till.
Hjälpsam och trevlig personal som gör sitt bästa och hjälpa till,
Var här igen i mars 2015 och har nu bokat igen till mars 2016
Smidigt hotell när man har barn med sig på resan samt enkelt att parkera.

Familjen Bratt

Datum för vistelsen: mars 2015
Tack jimmy b
Mihaela_20, Guest Relations Manager på Newport Beachside Hotel and Resort, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2016

Thank you for taking the time to share your impresions about your experience with us. We always appreciate our guests feedback in regards to their experience with our team Sincerely,

Mihaela Mihai - Director of guest services

Omdömet skrevs 8 november 2015

ok hotell med strand på ena sidan och vältrafikerad väg på andra sidan. Pool med inhägnad och wifi som fungerade när det själv ville. Trevlig personal men kringkostnader lite tråkiga (parkering och tax = 42 dollar/natt)
Buss gick utanför hotellet till south beach, tog ca. 25 minuter.
Kvällstid var det kalas i restaurangen och massor av spanktalande - bra kalas om ni så önskar (detta störde inte sovandet då det ligger i annan del av hotellet)

Rumstips: vi bodde på våning 3 och kunde precis skymta stranden...så längre upp = större chans
Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack Dennis L
Omdömet skrevs 20 augusti 2015 från mobil enhet

Otrevlig personal, skitigt hotell, dålig städning, vidrig frukost, smutsig strand.
Hotellet har VÄGGLÖSS!!

Lägg era pengar på annat boende om ni vill ha en trevlig semester!!
Vi var tre familjer med tre olika rum och vi fick byta rum 2ggr var för att de va skitigt och personalen hade INGEN koll!

Datum för vistelsen: augusti 2015
2  Tack Mrsntp