“Ok.”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 12 sidor till!
Newport Beachside Hotel and Resort
Rankad som nummer 6 av 10 hotell i Sunny Isles Beach
Omdömet skrevs december 24 2016 från mobil enhet

Vi bodde på detta hotell i tre nätter. Det var väldigt fint i Lobbyn, men det rummet som vi fick hade tyvärr ingen balkong, vilket jag kände var lite konstigt. Hotellet ligger på stranden så det var perfekt. Lång och fin strand. Poolen vid hotellet var mycket uppskattad av barnen, det var varmt i vattnet. Det som jag saknade mest var att man skulle kunna göra sitt eget kaffe på rummet, men det fanns varken koppar eller vattenkokare. Så man fick köpa kaffe på hotellet, vilket blir ganska dyrt. Däremot fanns det kylskåp och mikrovågsugn på rummet.

Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack Sofie H
Mihaela_20, Guest Relations Manager på Newport Beachside Hotel and Resort, svarade på det här omdömetSvarade december 27 2016

Dear valuable guest,

Thank you for taking the time to share your impression about your experience with us. We always appreciate our guests feedback in regards to their experience with our Resort. Your feedback will be addressed to our team.

Sincerely, Mihaela Mihai - Director of Guest Services

Omdömet skrevs juli 13 2016 från mobil enhet

Övernattade efter vi landat för att sedan åka vidare i Florida. Dugligt hotell med fin strand, bra pool och vacker utsikt. Slitna rum dock, hotellet kändes gammalt. Vid incheckningen fick vi ett redan upptaget rum och lång väntan på hissar drar ned helhetsintrycket. Ligger en bra bit från Miami beach.

Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
Tack monicae438
Mihaela_20, Guest Relations Manager på Newport Beachside Hotel and Resort, svarade på det här omdömetSvarade juli 17 2016

Dear Monica,

Thank you for taking the time to share your impresions about your experience with us. We always appreciate our guests feedback in regards to their experience with our Resort.
Sincerely,
Mihaela Mihai - Director of Guest Services

Omdömet skrevs januari 16 2016 från mobil enhet

Det enda som är bra är läget. Det ligger på stranden. Annars så kan man inte kalla frukosten för frukost. Ena dagen fanns pålägg men inte frukt. Nästa dag fanns frukt men inga pålägg. Det var slitet och gammalt. Det är inget ställe jag skulle rekommendera.

Bodde här: December 2015, reste med familjen
Tack Sara H
Mihaela_20, Guest Relations Manager på Newport Beachside Hotel and Resort, svarade på det här omdömetSvarade juni 5 2016

Dear Sara,

Thank you for taking the time to share your impresions about your experience with us. We always appreciate our guests feedback in regards to their experience with our team.
Sincerely, Mihaela Mihai

Omdömet skrevs december 31 2015

Ett myck bra strandhotell som vi återkommer till.
Hjälpsam och trevlig personal som gör sitt bästa och hjälpa till,
Var här igen i mars 2015 och har nu bokat igen till mars 2016
Smidigt hotell när man har barn med sig på resan samt enkelt att parkera.

Familjen Bratt

• Bodde här: Mars 2015, reste med familjen
Tack jimmy b
Mihaela_20, Guest Relations Manager på Newport Beachside Hotel and Resort, svarade på det här omdömetSvarade juni 22 2016

Thank you for taking the time to share your impresions about your experience with us. We always appreciate our guests feedback in regards to their experience with our team Sincerely,

Mihaela Mihai - Director of guest services

Omdömet skrevs november 8 2015

ok hotell med strand på ena sidan och vältrafikerad väg på andra sidan. Pool med inhägnad och wifi som fungerade när det själv ville. Trevlig personal men kringkostnader lite tråkiga (parkering och tax = 42 dollar/natt)
Buss gick utanför hotellet till south beach, tog ca. 25 minuter.
Kvällstid var det kalas i restaurangen och massor av spanktalande - bra kalas om ni så önskar (detta störde inte sovandet då det ligger i annan del av hotellet)

Tips för att välja rum: vi bodde på våning 3 och kunde precis skymta stranden...så längre upp = större chans
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Oktober 2015, reste med familjen
Tack Dennis L
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Sunny Isles Beachhotell
Nr 2 av 10 i Sunny Isles Beach
1 622 omdömen
1,8 km bort
Days Hotel - Thunderbird Beach Resort
Days Hotel - Thunderbird Beach R ...
Nr 9 av 10 i Sunny Isles Beach
1 155 omdömen
1 km bort
Residence Inn Miami Sunny Isles Beach
Residence Inn Miami Sunny Isles ...
Nr 8 av 10 i Sunny Isles Beach
20 omdömen
2,7 km bort
Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort
Ramada Plaza Marco Polo Beach Re ...
Nr 7 av 10 i Sunny Isles Beach
2 298 omdömen
1,4 km bort
Trump International Beach Resort
Trump International Beach Resort
Nr 3 av 10 i Sunny Isles Beach
2 253 omdömen
Visa priser

Besökt Newport Beachside Hotel and Resort? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Newport Beachside Hotel and Resort

Adress: 16701 Collins Avenue, Sunny Isles Beach, FL 33160-4201
Telefonnummer:
Region: USA > Florida > Sunny Isles Beach
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 3 av De populäraste resorthotellen i Sunny Isles Beach
Nr 4 av Spahotell i Sunny Isles Beach
Nr 6 av Strandhotell i Sunny Isles Beach
Prisklass: 1 196 kr - 2 610 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Newport Beachside Hotel and Resort 3*
Antal rum: 339
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Stena Line Travel Group AB, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Newport Beachside Hotel and Resort. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Newport Beachside Hotel Sunny Isles Beach
Newport Beachside Resort
Newport Miami Beach
Newport Hotel Miami Beach
Newport Beachside Hotel Resort

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?