“Matresa i södern”

Marlowe's Ribs & Restaurant
Rankad som nr 21 av 1 581 Restauranger i Memphis
Kök: Grill
Bra för: Barhäng, Familjer med barn, Lokal mat, Större grupper
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Område: McKellar - Whitehaven-Levi PD
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Härligt hamburgerhak med fokus på Elvis och god mat, bra priser och service. Bra läge och nära Graceland.

Tack Hakan K

Omdömet skrevs 2 maj 2017 från mobil enhet

Vi besökte Marlowe's en söndagkväll efter att våran mamma som är ett Elvis Fan kom med förslaget! Vi blev mycket imponerade av allt! Restaurangen kändes lite som att komma tillbaka i tiden, och som ett Elvis-museum, helt fantastisk miljö! Personalen mycket trevliga. Vi åt Briskets, och köttet var välsmakande och mört. Vi blev glatt överraskade och mycket nöjda över besöket. Skulle mer än gärna åka tillbaka om tillfälle ges!

Tack Catrine J
Omdömet skrevs 5 november 2016

Vi blev förvånade när vi hämtades i rosa Cadillac. Det visste vi inte om i gruppen. Vi serverades stora portioner och såsen smakade mycket bra. Bästa stället i Memphis.

Tack Marianne E
Omdömet skrevs 1 november 2016

Först transporten som hämtade oss på hotellet och körde oss tillbaka. Maten var mycket och otroligt bra. Servicen var helt underbar.

Tack Bosse G
Omdömet skrevs 24 september 2012

Här serveras bra och ganska billig mat! Hela stället andas Elvis... De spelar Elvismusik och det är Elvis på väggar och bord. Dessutom hämtar de dig i en rosa limo =) väl värt ett besök!

Tack Sophie75

Resenärer som tittade på Marlowe's Ribs & Restaurant tittade också på

Besökt Marlowe's Ribs & Restaurant? Berätta vad du tyckte!