“God mat”

B.B. King's Blues Club
Boka med OpenTable
B.B. King's Blues Club har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 29 av 1 581 Restauranger i Memphis
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 11 september 2018 från mobil enhet

Fick en 12 minuters goosebumps när B.B. Kings all stars när de drog av Purple rain. Helt fantastiskt. Maten och den fantastiska personalen gjorde den kvällen.

Tack Johan B

Omdömet skrevs 6 april 2018

Pulled pork är fantasilöst tillagad och en besvikelse. Bättre att ta en hamburgare. Men livemusiken är mycket bra för det mesta. Och lätt att få beställa öl utan att gå till baren.

Tack SwedenMats
Omdömet skrevs 13 maj 2017 från mobil enhet

Vi bokade bord för att vara säkra på att få plats eftersom vi ville äta. Tog in två förrätter att dela på 3 personer och vi fick in så mycket gott att vi inte orkade äta upp. Satt länge och åt, drack och lyssnade på livebandet Memphis Jones och upplevde en skön stämning bland både besökarna, personalen och bandet. Längtar tillbaka och önskar det fanns ett sådant skönt ställe i Sverige!!

Tack Catrine J
Omdömet skrevs 21 november 2016 från mobil enhet

Trevligt bemötande och snabb service. Var där dagtid då inget liveband spelade. Troligen därför det var tunt med besökare vilket gav både rörlighet och god service. Maten var vällagad och lagom i mängd. Rekommenderas.

Tack Chillarn
Omdömet skrevs 26 april 2016

Härlig stämning och superbra musik ( Blues ) Ribbs var jättegoda o perfekt grillade. Hade vi stannat längre hade vi återvänt

Tack KjelloAnita

Resenärer som tittade på B.B. King's Blues Club tittade också på

Besökt B.B. King's Blues Club? Berätta vad du tyckte!