Tripadvisor
Publicera
Inkorg
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
5 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

Datum för vistelsen: augusti 2017
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 28 2017
Cooker buttons had come off and then were put back on wrong way round so showed off instead of being on. The bathroom Lino and shower curtain have been changed. Thanks for feedback
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera