“Läget på Läget är svårt att överträffa”

Källan restaurang och café
Rankad som nr 7 av 14 Restauranger i Oxelösund
Kök: Svenskt, Internationellt
Omdömet skrevs 24 augusti 2017

Tycker att Läget har hittat ett bra koncept denna sommar. Maten har varit bra alla gånger vi besökt restaurangen denna sommar och vi har alltid fått ett trevligt bemötande.

Tack torbjornekman

Omdömet skrevs 3 augusti 2017

beställer man
fr meny en Hängmörad biff,då väntar man att får en riktig fin go saftig köttbit ,men icke .( frågade folk va dom trodde att skulle få ,ALLA tyckte lika som vi !).Vi fick en skenig ( knivarna var inte tillräcklig vassa ens till köttbiten !) köttbit med kappa.!
Pratade med KOCKEN,påpekade att detta var inte HÄNGMÖRAD BIFF..
det stod inte i Meny .....med kappa,enl honom det behövs absolut inte står heller.jag tycker att det ska står,alla gillar inte darrande fett.
Kocken var inte något vis pratsam med kunderna,Han hade rätt ( enl honom själv !)
Maten var deras dyraste i MENY,260 kr ,då väntar sig oxå får fint o gott med pengarna men så var inte.( inte ens *äta* med ögonen,bild bevis finns !)
OBS; Ni kan gärna skicka ex halva priset tbx i konto,Tack.

3  Tack elesiv1
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Hade läst gott om denna restaurang så dagens middag måste varit en enstaka företeelse annars vet jag inte. Så oengagerad personal och tråkig mat var det länge sen jag upplevt. Beställde hamburgaren medium som jag alltid gör på något bättre restauranger, den var stekt bortom all räddning. Den hög pommes frites som sällskapade på tallriken hade jag kunnat hålla med tre fingrar och nån form av rå cole slaw hade en konstig smak som inte alls passade in. Inget salt på pommes friten, ingen dressing eller ketchup på varken tallriken eller bordet, men fick efter förfrågan. Och för 179 kr kan man förvänta sig en något större burgare också. Nej nej nej. Sen frågade servitrisen om jag ville ha ett glas till ölen? Jag hade förstått det om det varit din lokala mediokra pizzeria, men med den rating denna restaurang har, måste detta vara ett bottennapp av sällan skådat mått.

Tack Leif N
Omdömet skrevs 26 juli 2017

Är vegetarian och har alltid varit väldigt nöjd med det som Conny har serverat, både till mig och mina vänner. Rekommenderar gärna Restaurangen till vänner och bekanta genom att jag vet att maten håller så god kvalitet.

Tack kajakochfritid
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Besökte restaurangen i samband med boende på campingen och blev verkligen inte besvikna!
Grillbuffe med perfekt grillat kött och helgrillad fisk med flera goda och spännande tillbehör.
Trevligt med livemusik efter maten.
Rekommenderas!

Tack ReneeJS

Resenärer som tittade på Källan restaurang och café tittade också på

Oxelösund, Södermanlands län

Besökt Källan restaurang och café? Berätta vad du tyckte!