“Grillbuffe och liveband”

Källan restaurang och café
Rankad som nr 7 av 13 Restauranger i Oxelösund
Kök: Svenskt, Internationellt
Omdömet skrevs juli 16 2017 från mobil enhet

Besökte restaurangen i samband med boende på campingen och blev verkligen inte besvikna!
Grillbuffe med perfekt grillat kött och helgrillad fisk med flera goda och spännande tillbehör.
Trevligt med livemusik efter maten.
Rekommenderas!

Tack ReneeJS

Omdömet skrevs juli 12 2017

Äter lunch här lite då och då och det är alltid lika gott. För att vara garanterad en god lunch känns denna restaurang som ett säkert kort. Servicen är bra, restaurangen ligger i en fin miljö nära havet och har en trevlig atmosfär och inredning. Rekommenderas!

Tack Susanne E
Omdömet skrevs juli 12 2017 från mobil enhet

Har ätit lunch med kunder flera gånger under våren och alltid känt mig nöjd! Krögaren har ambitioner att laga god och kreativ mat. Anser det vara topp 2 i Nyköping / Oxelösund

Tack Peter_oxd
Omdömet skrevs april 26 2017 från mobil enhet

Restaurangen har ett toppenläge vid Jogersö. Buffén är vackert upplagd och har inslag som har ett visst nytänkande i "ämnet brunch" Föll för en vacker vårsallad & en krämig blomkålssallad. Sedan finns 4-5 brunchrätter att beställa (am. pannkakor, en gudomlig burrito...men varför erbjuda "sönderstekt gris"?? Namnbyte kan vara på sin plats..) Anledningen till att detta inte är en 5:a är att det inte finns någon juice. Fläderdryck finns men en brunch för mig innehåller färskpressade juicer..Kommer gärna åter :)

Tack Anna W
Omdömet skrevs april 10 2017

Vällagad stekt sej Kände mig väkommen.Trevlig personal som var intesserad av sina gäster Kombinerat med bastubad

Tack Klas-gunnar A

Resenärer som tittade på Källan restaurang och café tittade också på

Oxelösund, Södermanlands län

Besökt Källan restaurang och café? Berätta vad du tyckte!