“Katrinelund med bästa vännerna”

Katrinelund Sjökrog
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Stora Mellösa
Kök: Svenskt
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Hej, vi var ett ”gubb” gäng där för ett par veckor sen.
Bara en visste vart vi skulle, och jag vart så positivt överraskad, sen kan jag hålla med Er som varit ”negativa” till väntetiden, där kan jag hålla med.
Kanske skulle dom haft en bättre kommunikation om att det tar tid i kväll. Sen kan jag även sakna mer dag aktiviteter. MEN, vilket ställe, personal, frihet med gym/spa, sköt dig själv, vi litar på dig.
Sjökrogen, fantastisk god och fräsch mat, enkel men oerhört god, vi åt en Fish and Ships på Gös, WOW!!!
Kvällen uppe i huset, åt jag en ljuvlig förrän med Rödbetor mm, varmrätt med Brioche bröd och Lamm, ljuvligt.
Allt sitter inte på plats, men vilken enorm upplevelse.
Åk dit och ÄT, slappna av, njut av Spat, alla rum i huvudbyggnaden, ta 3 km spåret, spela Boule, bada, andas, njut av en personlig frukost.
Katrinelund är ett MÅSTE!!!

Datum för besöket: juli 2020
Tack 489mats

Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Lever inte riktigt upp till förväntan
Att vänta nästan en och en halv timme mellan förrätt och varmrätt är inte okej
Gösen var iofs god miljön trevlig o vinet gott men som sagt skärp servicenivån

Datum för besöket: juli 2020
Tack LaBe_56
Omdömet skrevs 3 maj 2020 från mobil enhet

En smakupplevelse utav rang. Otroligt bra service och mysig miljö. Klart värt både ett och fler besök. Trevlig personal.

Datum för besöket: maj 2020
Tack frankgC7129ET
Omdömet skrevs 4 oktober 2019

Vi tog en avstickare på väg mellan Stockholm och Göteborg för en lite lyxigare lunch. Miljön är mysig och utsikten fantastisk. Vi fick bra service och maten var i huvudsak bra, om än inte i absolut toppklass. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Jonas P
Omdömet skrevs 22 september 2019

Skulle besöka Sjökrogen för en lunch, efter att kollat på deras sida om det var öppet.
När vi kom dit var korgen vid sjön stängd för lunch, trots att det enligt sidan skulle vara öppet. Gick då upp till Värdshuset och där kunde vi få komma in bland konferensgästerna och få lunch. Det fanns bara en rätt. Men vi antog erbjudandet och fick en mycket god torsk. Så det blev bra till slut. Lite besvikna var vi på att hemsidan sade en sak och verkligheten var en annan.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Barbro H

Resenärer som tittade på Katrinelund Sjökrog tittade också på

Örebro, Örebro län
Örebro, Örebro län

Besökt Katrinelund Sjökrog? Berätta vad du tyckte!