“wonderful!”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
6 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

Utmärkt - baserat på 6 omdömen

Omdömen från våra medlemmar

Omdömet skrevs 6 augusti 2016 för en vistelse i juli 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: juli 2016
Standard Rum
Läge Renlighet
Service
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 7 2016
Thanks so much Nancy and Ralph! I am so happy you enjoyed Narragansett. I am so proud of Rhode Island and I am thrilled when people enjoy it as much as I do. Look forward to speaking to you in the future and thanks again!

Melissa
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera