“Relaxing property near the beach”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ottawa, Kanada
1 omdöme
Omdömet skrevs 11 januari 2015 för en vistelse i december 2014

Resegrupp: Make/partner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jan 13 2015
We are happy you enjoyed the house and the added bonus of a really attentive staff. It is a full service hotel so you get a lot for your money! An eye mask solves the light problem and we find if we are "green" electricity is not expensive. Luckily, we don't have mosquitoes or other biting bugs so we have not felt the need for screens. Thanks you for your feedback!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera