“Incredible place to spend time at.”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Rivera041 ...
1 omdöme
Omdömet skrevs 12 december 2016 för en vistelse i november 2016

Datum för vistelsen: november 2016
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
dec 13 2016
Thank you so much for the kind words. It was my pleasure having you at the house. So glad you all enjoyed yourself. I enjoyed having you. Hope you come back soon.
In good health, Joan
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera