andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

David B
Nivå 2 Skribent
7 omdömen
Omdömet skrevs 2 september 2014 för en vistelse i augusti 2014

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: closeness to the boat dock
Gillade minst: the spongy flooring, that felt like I was going to fall through in one place.
Resegrupp: Vänner
Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   No.
  • Var verksamheten som i reklamen?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera