“Rustic beach cabin”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
4 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

108 omdömen
20 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 29 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 30 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 13 2017
Thank you for your review. We are replacing the twin beds. This little cottage is a favorite for many people that come back year after year.
Sara Sher ...
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 16 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   No.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 13 2017
The Barefoot Cottage is a much loved little cottage on the south jetty. Very close to Old Town Bandon and the beach. I am sorry about the burrs in the grass. We are replacing both twin beds.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera