“Topnotch”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
4 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Standard Rum
Läge Renlighet
Incheckning/reception Service
Din ålder 55-64
Skulle jag rekommendera den här semesterbostaden till en nära vän?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 12 2011
Thank you for your feed back, it is very much appreciated. We have recently sprayed all around to try to deter the slaters and I think we are winning! They are harmless critters but are attracted by moisture, one of the joys of living with nature. Thank you again and please to hear you enjoyed your stay while playing golf at Barnbougle Dunes.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera