“PERFECT FIVE DAY BREAK”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Mobile487 ...
1 omdöme
Omdömet skrevs 6 oktober 2020 för en vistelse i september 2020

Datum för vistelsen: september 2020
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
nov 5 2020
Thanks for your review, and it's lovely to know we were the perfect accommodation for your stay. Yes, please do come back again next year!
Nomad4032 ...
1 omdöme
Omdömet skrevs 4 oktober 2019 för en vistelse i september 2019

Datum för vistelsen: september 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
nov 7 2019
Thanks for your 5 star review and I'm so glad you enjoyed your stay at Seaside Cottage. Please do get in touch when you are planning your next stay - happy to help!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera