“Himla kul 😊”

Rankad som nr 1 av 50 saker att göra i Chersonisos
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för större barn, Barnvagnsparkering, Badrum, Aktiviteter för små barn
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Läste att det skulle vara litet, men det gjorde inget. Personalen som jobbar där är riktigt bra. Jag, min sambo samt alla andra som var där fick hålla i alla ödlor och ormar. Kul att de bara satte dem i din hand eller på din axel. Och en stor landsköldpadda som gick runt där. En annorlunda upplevelse som jag kommer att minnas för alltid.

Tack Sandy D

Omdömet skrevs 4 maj 2017 från mobil enhet

Den var rätt så liten, förväntade mig något större men ändå kul o se. Kunde hålla i djuren om man ville.

Tack Laurikke
Omdömet skrevs 4 december 2016

Det jobb som John o hans medhjälpare lägger ner är helt enormt ren o snyggt överallt du får svar på alla frågor har besökt detta ställe varje år sen 1996

Tack Kent A
Omdömet skrevs 19 november 2016

Var ett rätt litet aquarium men ändå rätt kul att titta på djuren och hålla i dem. Låg nära hotellet jag bodde på så det föreföll sig naturligt att ta sig dit. De tar foton på en tillsammans med djuren om man har kamera med sig.

Tack Magda C
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 5 oktober 2016 från mobil enhet

Ett måste att återkomma till Varit där varje år sedan det öppnades. I år blev det både i juni och september. Känner sig alltid välkommen

Tack Lisbeth A

Resenärer som tittade på Aquaworld Aquarium & Reptile Rescue Centre tittade också på

Chersonisos, Heraklion Prefecture

Besökt Aquaworld Aquarium & Reptile Rescue Centre? Berätta vad du tyckte!