“Ändå kul”

Rankad som nr 1 av 43 saker att göra i Chersonisos
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för små barn, Barnvagnsparkering, Aktiviteter för större barn, Badrum
Omdömet skrevs maj 4 2017 från mobil enhet

Den var rätt så liten, förväntade mig något större men ändå kul o se. Kunde hålla i djuren om man ville.

Tack Laurikke

Omdömet skrevs december 4 2016

Det jobb som John o hans medhjälpare lägger ner är helt enormt ren o snyggt överallt du får svar på alla frågor har besökt detta ställe varje år sen 1996

Tack Kent A
Omdömet skrevs november 19 2016

Var ett rätt litet aquarium men ändå rätt kul att titta på djuren och hålla i dem. Låg nära hotellet jag bodde på så det föreföll sig naturligt att ta sig dit. De tar foton på en tillsammans med djuren om man har kamera med sig.

Tack Magda C
Omdömet skrevs oktober 5 2016 från mobil enhet

Ett måste att återkomma till Varit där varje år sedan det öppnades. I år blev det både i juni och september. Känner sig alltid välkommen

Tack Lisbeth A
Omdömet skrevs augusti 5 2016 från mobil enhet

Underbart fint o vilka härliga människor som jobbade där, ett klart måste om ni är i krokarna... Inte speciellt dyrt o alla pengarna går typ till att djuren ska få det ännu bättre, underbart...

Tack Joacim R

Resenärer som tittade på Aquaworld Aquarium & Reptile Rescue Centre tittade också på

Elafonissi, Chania Prefecture
Kissamos, Chania Prefecture

Chersonisos, Heraklion Prefecture
Chersonisos, Heraklion Prefecture

Besökt Aquaworld Aquarium & Reptile Rescue Centre? Berätta vad du tyckte!