“Maried”

Rankad som nr 88 av 251 Restauranger i Chersonisos
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Väldig trevliga människor maten är underbar och billgt land att resa till fantastisk natur om man e intresserad av det billiga fik å mat man kommer undan med en bra resa till Serbien faktiskt
Åker ofta ner hitt på Balkan

Datum för besöket: juli 2020
Tack nesai2020

Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Inte mycket folk när vi bestämde oss att fika här mitt på dagen. Ändå tog det tid att bli serverade. God glass och god kaka var det hur som helst.

Datum för besöket: juli 2018
Tack krumelurett
Myrtios R, Manager på Myrtios Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2018

Thanks so much for your comment

Dear regards Giorgos

Omdömet skrevs 27 juli 2016 från mobil enhet

Bra mat och toppen personali en mysig utomhus miljö...här finns mat för de flesta. All mat är hemlagad.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Anders W
Myrtios R, Manager på Myrtios Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2018

Thanks so much for your good lovely comment.
We are always trying to give the best service and quality to our guests.

We hope to see you soon again

Dear regards Giorgos Dimitris and Kostas

Omdömet skrevs 14 september 2015

En gemylig familjeägd restaurang vi ständigt återkommer till år efter år. God mat trevlig atmosfär gott bemötande.

Datum för besöket: augusti 2015
Tack Elenor106
Myrtios R, Manager på Myrtios Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 25 juni 2018

Thanks for the lovely comment, hope to see you soon again

Dear regards,

Giorgos

Omdömet skrevs 3 juni 2013

Jag äter alltid från grekiska köket.Har inte hittat något jag INTE gillar.Gillar mousaka-stifado ,grean beans with meat.(kommer inte ihåg det grekiska namnet)

Datum för besöket: maj 2013
Tack Bettan24
Myrtios R, Manager på Myrtios Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2018

Thanks so much for your lovely words

Dear regards Giorgos Dimitris and Kostas

Resenärer som tittade på Myrtios Restaurant tittade också på

Koutouloufari, Chersonisos

Chersonisos, Heraklion Prefecture

Besökt Myrtios Restaurant? Berätta vad du tyckte!