Omdömet skrevs 20 januari 2016

Sängarna hårda, högt ljud i våra lägenheter på kvällarna från gatorna. Fina pooler och ok mat fast de körde stängdigt på samma så man tröttnar efter ett tag. Solstolarna blev snabbt upptagna så det gäller att gå ner i tid om man vill ha plats.

Tips för att välja rum: Den danska restaurangen i Sunney beach är toppen och har lekrum till barnen !!
  • Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
Tack Johanna A
LagunaParkManagement, Manager på Laguna Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2016

Dear Johanna A

Thank you for sharing your feedback with us here on TripAdvisor!
We all do our best in order to provide a memorable holiday experience and appreciate your comment which helps us a lot.

We hope to welcome you soon again and remain with warm regards.

Omdömet skrevs 30 augusti 2015 från mobil enhet

Trevligt hotell med varierande kvalitet på all inklusive maten,ganska stimmigt i restaurangen pga mycke barn
Fräscha och välstädade rum.
Bra och hjälpsam personal, spa avd med jacuzzi och turkiskt bad m.m.

Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack Ulf S
LagunaParkManagement, Manager på Laguna Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2015

Dear Ulf S

Many thanks for evaluating our hotel.

It's a pleasure to know that you had a nice time in our hotel and have been satisfied with our services.

We hope you decide to spend another holiday with us and remain with warm regards from Bulgaria.

Best wishes

Omdömet skrevs 10 augusti 2015

Rent hotell, lite öststatskänsla (men det ska väl märkas att man är i Bulgarien). Inte så många svenskar, kändes mest som om det var slaviska språk som pratades med en och annan dansk och tysk.

Stor buffé alla måltider, varierande mat men smaklös och favoritkryddan verkar vara dill tätt följd av persilja.

Hästekipage har en vändplats bakom hotellet, det tog någon dag innan vi kom på att det inte luktar avlopp vid snackbaren utan - häst.

Wifi är gratis i lobbyn, ganska dyrt att ha på rummet. Nere i lobbyn får man gå runt för att få kontakt, man får flytta sig var tionde minut eller så för att hitta wifi vilket man gör om man har lite tur.

Ett av barnen fyllde år under resan, han fick en fruktskål och en hälsning från hotellet, en trevlig överraskning!

Bra service, trevlig personal. Fick dock ständigt be om mer toapapper, inga problem att få det.

Minst två av oss drabbades av turistmage och diarré, så toapapper behövdes (tror den tredje fick känning av värmen).

• Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
Tack Mia_Maja70
LagunaParkManagement, Manager på Laguna Park Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2015

Dear Mia_Maja70

We would like to thank you for your comment here on TripAdvisor.

It makes us very happy to read that you have been satisfied with our hotel and service.
We all do our best in order to make our guests feel welcome and comfortable.

Our team enjoyed looking after you and we hope to get the chance to provide you with another memorable holiday experience.

Sunny regards from Bulgaria

Omdömet skrevs 20 juli 2014

Detta vara den bästa semestern jag haft på länge. Tack för att ni gjorde min semester till vad den blev. Jag var här med min familj och det kan jag bara säga att ett bättre familjehotell får man leta efter.
Vill rikta ett särskilt tack till Animation team, med Chris som teamets ledare, som med sin energi och positiva inställning gjorde att vi hade en härlig upplevelse. Detta team hade även kids club och mina barn älskade det. Trots att mina barn inte kan engelska så kunde de delta i alla aktiviteter med glädje. De var verkligen engagerade i barnen och tog hand om dem på ett superproffsigt sätt.
Maten var toppen och läget på hotellet var perfekt.
Kan varmt rekomendera Laguna Park!
Hälsningar Team Sweden, Martin the Magician...

• Bodde här: juni 2014, reste med familjen
Tack Martin R
Omdömet skrevs 16 juli 2014

Ett bra hotell som passade vår familj utmärkt. Underhållningsteamet var mycket trevliga och såg till att inkludera alla gäster. De såg till att bli vänner med barnen vilket gjorde att våra barn var väldigt nöjda och då också Vi vuxna.

• Bodde här: juli 2014
Tack lindus24