Omdömet skrevs 28 juni 2012

Ett mycket bra hotell, vi ska definitivt försöka hitta Iberostars hotell även på andra resmål. Allt var mycket bra dvs service, städ, underhållning, mat, pooler m m. Vi dvs två vuxna och två pojkar 10 och 13 är mer än nöjda.

Datum för vistelsen: juni 2012
2  Tack Agneta N
Omdömet skrevs 18 juni 2012

vi är alla helt LYRISKA över hur bra det var här!!!! hotellet helt fantastiskt, personalen underbar, mat i mängder på alla måltider med mkt att välja på!!!!! aktiviteter för stora o små hela tiden om man ville, med ex volleyboll, vattengympa, pistolskytte etc!!! uppträdande varje kväll med shower som personalen uppträdde i!!! för er som åker hit med mindre barn fanns det även "barnpassning" nån timme el 2 under dagen.
shoppingen toppen med bra priser på det mesta!!! och det bästa av allt ang shoppingen var att här prutar man inte, det står priser på allt och man får titta i fred!!!!har inget negativt alls att säga om vår resa!!!!stranden fantastisk bara 4 min promenad över en liten gata!VÄLJ IBEROSTAR!!!!

Datum för vistelsen: juni 2012
Tack Sanna C
Omdömet skrevs 6 juni 2012

Kanon hotell och helt fantastisk personal. Miniclub för barnen med aktiviter hela tiden. Allt från luftpistol för de äldre till sandmåning och piratlek för de mindre! Rekommenderar verkligen detta hotell för barnfamiljen.

Datum för vistelsen: maj 2012
1  Tack Sandra K
Omdömet skrevs 30 augusti 2011

Första gången jag besökte Hotellet och Sunny beach, var postiv överaskad att både hotellet och destinationen. Nessebar är ett måste för alla som besöker Sunny beach. Jag kommer att åka igen utan tvekan!

Datum för vistelsen: augusti 2011
2  Tack Utki
Omdömet skrevs 14 augusti 2011

Hotellet var perfekt, 100 meter från stranden, mitt i byen, nära shopping, ändå stördes man inte av nattlivet, för det lå 500 meter längra bort.... Åker vi tillbaka blir det samma hotell, men troligen en annan researrangör, Apollo sköte inte sitt uppdrag ordentligt. Nästa gång vill vi vara där 2 veckor, så vi kan använda hotellets faciliteter mera, men ändå ha tid att se Bulgarien.

Datum för vistelsen: augusti 2011
2  Tack Mette_Menander