Omdömet skrevs 9 september 2017

Vi var här i august 2017 och är i stort sett mycket nöjda med hotellet. Rummet var bra, sängarna bra och maten mycket god och variationsrik. Trevlig personal med några få undantag. vissa hade lite svårt att få fram ett leende t.ex i växelkontoret vid receptionen.
Wifi ingick bara i receptionsområdet och var mycket dålig. våra kompisar betalade 300 kr för två enheter men hade också problem bitvis med internet. Det är 2017 så detta borde fungera. En annan negativ sak var att man måste stiga upp 6-7 på morgonen om man skulle ha en bra plats vid poolen. Det var förbjudet att boka stolar men pågick ändå. Vi var på underhållning på kvällarna vid 3 tillfällen och dessa var ingen höjdare.
Har sett betydligt bättre på andra ställen.
Vi tog taxi till Nessebar för 3 Leva/st (5 pers) vilket var samma pris som lokalbussen.
Hem åkte vi med elektrisk tåg som gick fram och tillbaka mellan Nessebar-Sunny Beach kostade också 3 Leva/st men stannade i Södra delen av Sunny Beach. Vi bodde i mitten av stranden ungefär så det blev 3-4 km att gå så se upp med det om ni bor längre upp i SB

Tack hakanrox
Omdömet skrevs 15 augusti 2017

Ett välskött hotell med väldigt trevlig personal. Bra rum med bekväma sängar och alltid välstädat.
Bra service när man behövde hjälp och alltid glada och trevliga människor i restaurangen och vid poolbaren.
Maten var klassisk buffé var bra men kunde kännas lite tråkig andra veckan.
Negativt var att den fria Wii-fi var riktigt dålig. Funkade endast i receptionen och laggade från och till.
Riktigt dåligt var att man var tvungen att lösa "safetybox" för sig och betala för denna när hotellet är ett "All inclusive" hotell.

Tips för att välja rum: Bästa utsikten är rummen mot poolen. Där ser man ut över havet om man bokar rum högt upp.
Tack pactwa2015
Omdömet skrevs 18 juli 2017

Rummet var super bra, skön och stor säng. Badrummet var fräscht och städningen var alltid bra! Maten varierades varje dag och smakade super bra! Vi testade den Asiatiska restaurangen men man äter bättre hemma, så den behöver ni inte slösa tid på. Personalen var jätte trevlig och hjälpsam, underhållnings-teamet var jätte engagerade och de hittar på lekar/aktiviteter för barnen hela dagen. Man kan betala en mindre summa för att få massage vid poolen. Det finns ett spa som också var super, samt ett gym om man nu vill göra det.

Tips för att välja rum: Välj rum med havsutsikt, det är så vackert!
Tack Carla L
Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Fjärde gången i Bulgarien och hittills det bästa hotellet. Bra rum och supertrevlig personal. God service. Sitter just nu på Bulgarien restaurant och är riktigt nöjd med den. Det man kan tycka gällande dresscode är väl att gästerna bör ha eget omdöme och ta på sig på överkropp när man ska luncha eller hämta snack i restaurang.

Bodde här: juli 2017
Tack Jimmy N
Omdömet skrevs 24 augusti 2016

ett mycket bra hotell med bra service och mycket bra mat! särskilt bra var den Bulgariska restaurangen med traditionella maträtter och mycket fräsch sallad och vegetariska rätter! ett tips är att ni bokar bord på den Asiatiska restaurangen
den var helt fantastisk med riktigt bra mat och service! och det gör man vid frukosten mellan kl 08:00 -10:00
bra läge nära till stranden och till shopping och restauranger

Tips för att välja rum: Välj rum med havsutsikt "rekommenderas" annars får man balkong mot gatan och det är mycket liv och rörelse där på kvällen och natten
  • Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack kennethfranke