“Superbt! Fantastiskt!”

Kök: Grill, Bar, Street Food
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 från mobil enhet

Tack fantastiska restaurang Hawaii för underbart god mat, toppenfin service och härlig atmosfär. Vi gick hit nästan varje kväll.

Tack ElisabetL60

Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Vi gick hit på grund av de fina reviews de fått. Dessvärre var detta en besvikelse jämfört med andra restauranger vi provat här...
Lång väntetid på mat, detta var helt ok för de hade aviserat om väntetid.
Vi började därför med drinkar, cosmos, de var långt från traditionella. Väldigt söta lite svartvinbärssmak.
Vinet vi fick in (rött) var va 25-28 grader.

När maten väl kom, 10 minuter senare än förväntad leveranstid, så hade vi 4 rätter var alla var överstekta/grillade.
Köttet var torrt, pommesen mjuka o mjöliga och grönsakerna mosiga.

Vi provade 4 olika rätter och ingen av oss var nöjda med maten. Möjligt annat är mycket bättre.

Servitrisen var dock väldigt trevlig även om hon var något stressad.

Tack IMTN9
Omdömet skrevs 3 juli 2017 från mobil enhet

Gott och prisvärt, mycket att välja på. Spagetti carbonara och ris med räkor, många fina smaker, fräscha grönsaker

Tack Maria F
Omdömet skrevs 10 september 2016 från mobil enhet

Mycket bra restaurang! När vi kom var det näst intill fullsatt och ändå tog det inte mer än 10min innan vi fått vår mat. Mycket trevliga servitörer men en skön stämning, kan definitivt rekommendera denna restaurang åt alla som befinner sig i Sunny Beach! Vi åt Chicken Medallion Mozzarella(bild 1) och Chicken London(bild 2)

Tack Viktor B
Omdömet skrevs 18 februari 2016 från mobil enhet

En skön strandrestaurang som funnits i flera år. Trevlig personal, maten godkänd, kanske inte tip-top. Lättåtkomlig dock, om man ligger o solar o vill ta nåt lätt. Eller bara en kall öl:-) Ligger centralt, mitt på strandpromenaden, nära svenska charterhotell.

Tack Carina L

Resenärer som tittade på Hawaii Restaurant and bar Sunny Beach tittade också på

Sunny Beach, Burgas

Besökt Hawaii Restaurant and bar Sunny Beach? Berätta vad du tyckte!