“Underbat ställe !”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
4 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Skåne län, Sverige
2 omdömen
“Underbat ställe !”
Omdömet skrevs 13 januari 2018 för en vistelse i januari 2018

Vi hade möjligheten att hyra in oss en vecka i början på januari i denna underbara villa. Våra rum var inte riktigt färdig Inredda men med strålande solsken och ett underbart poolområde så tillbringade vi den mesta tiden utomhus. Vi hade dessutom fantastisk personal som skämde bort oss varje dag med frukost, lunch & middag. Jag rekommenderar varmt denna "villa" för er som söker det lilla extra.

jan 14 2018
Tack för det fina omdömet. Vi tycker det har varit så kul att ni valde att bo i vår villa så vi fick skämma bort Er på semestern. Personalen har bara sagt fina saker om Er och vi hoppas på att få se Er i vårt fina hus i paradiset snart igen.

Då har vi också fått till den sista touchen i alla rum ;)

Ett varmt tack från oss och vår personal!

Med vänlig hälsning
Per, Helena och vår fantastiska personal
redrizey
UK
Nivå 3 Skribent
13 omdömen
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 24 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 2 maj 2018 för en vistelse i april 2018

maj 4 2018
Thank you so much Melanie!

I´m glad you liked everything with our villa and very proud of our staff and tell them every time we recieve these wonderful reviews how great they are at their job.

I hope to see you and your family soon again in our villa.

Kind Regards
Per
karlaetp
Penang, Malaysia
1 omdöme
Omdömet skrevs 4 september 2017 för en vistelse i augusti 2017

sep 5 2017
Thank you very much for staying in our villa in Sri Lanka.
We all loved to have you as guests and the staff said you were always friendly and wonderful guests.

All our staff misses you and we all hope to see you again soon.

Warmest Regards
Per Ingels and staff
Yamel S
1 omdöme
Omdömet skrevs 2 september 2017 för en vistelse i september 2017

sep 5 2017
Thank you very much for staying in our villa in Sri Lanka.

All our staff misses you and we all hope to see you again soon.

Warmest Regards
Per Ingels and staff
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera