“God mat o trevlig personal!”

Anastasia's Restaurant
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Katsarou
Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 13 september 2022 från mobil enhet

God mat och trevlig personal! Bodde på ett annat hotell i närheten men det här var mer att välja på och dessutom billigare då vårt hotell var alldeles för dyrt jämfört med andra restauranger. Vällagat och gott.

Datum för besöket: september 2022
Tack Susanne Ö
ntegas, General Manager på Anastasia's Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2022

Kära kunder,
Vi vill tacka dig för dina goda ord. Vi hoppas att vi ses igen i vår restaurang i framtiden. Vi önskar dig det bästa.
Om du behöver lite information eller har några frågor, tveka inte att kontakta oss.

Omdömet skrevs 18 juli 2022 från mobil enhet

Fantastisk restaurang med genuin och kärleksfullt tillagad mat. Dessutom väldigt prisvärt, och med magisk utsikt över både hav och berg. Personalen är trevliga och omtänksamma, bjöd alltid på varsin liten dessert efter maten dessutom:) Vi var på Skiathos i en vecka och åt här flera gånger för att allt var så bra. Rekommenderar varmt Anastasia's, missa inte denna pärla på Skiathos!

Datum för besöket: juli 2022
Tack charlottenystrand
ntegas, General Manager på Anastasia's Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2022

Omdömet skrevs 18 juli 2022

En fantastiskt charmig, familjeägd restaurang med utsökt grekisk mat. Maten är prisvärd och gjord av kärlek. Servicen är på topp, och de ordnar allt för sina gäster.
På allt detta så får du en magisk vy från två håll, olivträden som växer över bergen på ena sidan, havet och de grekiska öarna på den andra.

Åker du till Skiathos och inte besöker Anastasias har du gjort en miss.

Datum för besöket: juli 2022
Tack 975madeleineg

Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Utsökt god grekisk mat ! Och en drömmande utsikt över havet och samtidigt en baksida av fina olivträd att njuta av till maten.
En underbar familj som serverar er till alla önskemål som efter frågas! Servitörerna som alltid är på bra humör och väldigt lyhörda och som ser till att du har allt du önskar och med ett leende på läpparna och sjungandes på grekisk musik som spelas i bakgrunden! Ett besök hit är ett måste ! 👌 10/10 🌟

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Nini Nawa e
ntegas, Public Relations Manager på Anastasia's Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2018

Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig restaung i en fantastisk miljö med utsikt både mot hav och vacker omgivning.
Mycket god mat och trevlig personal.

Datum för besöket: juni 2018
1  Tack Kuso1104
ntegas, Public Relations Manager på Anastasia's Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2018

Resenärer som tittade på Anastasia's Restaurant tittade också på

Skiathos Town, Skiathos
Skiathos Town, Skiathos

Besökt Anastasia's Restaurant? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.