“Bästa maten på Skiathos”

Anastasia's Restaurant
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Katsarou
Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Vi blev rekommenderade ett besök på denna fantastiska familjeägda restaurang och blev verkligen inte besvikna! Vilken mat och vilket trevligt bemötande. Utsikten var bedövande vacker och vi blev även visade rummen i hotellet som restaurangen ligger i. Jättefina och fräscha med otrolig utsikt över bl.a. Skopelos. Egen buss med 6 gratisturer till stan varje dag. Nästa år bor vi här
Johan&Maria

3  Tack Johan W
ntegas, Public Relations Manager på Anastasia's Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2018

Kära kunder,
Vi vill tacka dig för dina goda ord. Vi hoppas att vi ses igen i vår restaurang i framtiden. Vi önskar dig det bästa.
Om du behöver lite information eller har några frågor, tveka inte att kontakta oss.

Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Fantastisk mat, service och underbar utsikt. Åt traditionell grekisk mat som var underbart god. Vi var ett stort sällskap och alla var mycket mätta och nöjda när vi lämnade restaurangen.

5  Tack Ingrid M

Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Mamma Anastasia lagar fantastisk god grekisk mat. Detta ihop med utsikten och lugnet gör detta till en av mina favorit restauranger på Skiathos.

5  Tack blondBor_s

Omdömet skrevs 16 augusti 2015

Härlig stämning ,fin utsikt och en fantastisk god mat. Många rätter att välja på ,färska råvaror. Tillbehören som serverades till brödet var jättegott. ja allt var helt Perfekt

3  Tack ericsson60

Omdömet skrevs 26 augusti 2013

En restaurang med riktigt god hemlagad mat och bra service. Mycket fin utsikt och väldigt mysigt ställe att äta både lunch och middag på.

8  Tack KevShai

Resenärer som tittade på Anastasia's Restaurant tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Anastasia's Restaurant? Berätta vad du tyckte!