Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Madeleine G
Världen

Vårt grekiska paradis

Omdöme om Paradise Hotel
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 18 juli 2022
Två trötta småbarnsmammor valde att resa bort en vecka själva, i hopp om att få god sömn, mat och rödvin. Vi tackar nu hela familjen som äger Hotel Paradise för denna underbara upplevelse!
Deras vänliga själar erbjöd konstant service, fantastisk mat och dryck i deras egna restaurang Anastasia, samt shuttlebuss ner till stan 6 ggr per dag - gratis!
Här bor ni i en lugn miljö, omringad av berg samt med otrolig utsikt över havet! Vill man promenera så tar det 20 min till närmsta strand. Lite kämpigt att ta sig upp igen, men skam den som ger sig.

Familjen är så vänliga att de försöka lösa allt för dig som gäst - taxiresor, båtbiljetter, förslag på vandringsleder samt drinkar. Efter vår vistelse blandas det nu fantastiska espresso martinis av bröderna!

Du får alltid ett leende när du kommer "hem".
Finns inget som stör sömnen här. Eventuellt en mygga eller två, men det hör till.
Självklart kommer vi tillbaka.

Yamas!
Datum för vistelsen: juli 2022
Resetyp: Reste med vänner
Ser du något problem med det här omdömet?
  • eDreams
Villa Apollon full moon
0.9 km från Paradise Hotel
Visa fler hotell i Katsarou
Omdömet skrevs 18 juli 2022 från mobil enhet

Underbart hotell! Mysigt och genuint. Familjen som driver det är supertrevliga och serviceminded. Hotellet är lugnt beläget med fin utsikt över hav och gröna berg, och vi kommer sakna de vackra vyerna av solnedgången över havet som vi njutit av varje kväll. Den närmsta stranden når man på 20 min till fots, eller på 5 min med hotellets shuttlebuss som kör dit och in till stan t/r flera gånger om dagen (ingår i hotellpriset). Poolområdet är mysigt och bekvämt. Rekommenderar varmt det här hotellet och kommer garanterat återvända!

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack charlottenystrand
Omdömet skrevs 19 juli 2018 från mobil enhet

Underbart fantastisk utsikt bra pool nära till shopping o mat i stan nära till stranden kommer att bo där igen nästa gång man åker tillbaka men det var tungt att gå den långa backen uppför till hotellet

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 626bj_rnb
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 från mobil enhet

Hotellet ägs av en mycket trevlig familj, pappa och dom två sönerna ser man hela tiden. En av bröderna är alltid glad och positiv, den andra kan vara lite halv sur då och då. Men annars bra! Dom kör olika tider in till stan och till hotellet från stan.
Frukosten, poolen, hotellet, rummen, restaurang och miljön är mycket bra!
Inga konstigheter.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Naaggs
Omdömet skrevs 18 augusti 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell med bra faciliteter!
Ett hotell med vacker utsikt, en fin pool och väldigt fräscha rum.
Familjeägt av 2 bröder med typisk Grekisk stil som gav oss en grekisk känsla på resan.
Hotellet erbjöd shuffle till Skiathos town 6 gånger per dag. Hotellet ligger uppe på en höjd, hit kan man bara inte promenera efter en dag på stranden. Avståndet till hamnen/stranden/etc är inte långt (ungefär 2-3 km) men backen är obeskrivligt brant och lång så shuffle är ett måste om man inte vill hyra något med fyra hjul att ta sig runt på.
Frukostbuffén var helt okej, första kvällen käkade vi middag då vi kom fram sent, mycket bra mat och ena brodern bjöd oss på efterrätt, trevlig gest.
Vad som inte gav hotellet toppbetyg:
Andra brodern var över lag stressad och man kände sig lite besvärlig över att be om något.
Även vad som hade kunnat ge bättre standard hade varit exempelvis om hotellet hämtade från flygplatsen/erbjöd shuffle från flygplatsen, en välkomstdrink eller dylikt (etc, små detaljer som ger ett bra helhetsintryck)
I det stora hela är vi nöjda!
/par som reser världen över

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack 69madeleinel
Omdömet skrevs 26 augusti 2015

Hotell Paradise ligger högt beläget där man får möjlighet att verkligen njuta av den enormt vackra utsikten över havet samt en jättevacker bakgård med mycket grönska pryd av en massa olivträd.Rummen är jättebekväma och servisen är absolut av toppklass.Hotellet drivs av en familj som verkligen gör allt för att få en att känna sig hemma.Eftersom stan och havet ligger en liten bit från hotellet så ställer de upp med färdmedel 8 ggr dagligen och det är gratis!snacka om att ställa upp för sina gäster. Jag måste erkänna att detta är något som jag aldrig har sett tidigare, både angående boende service och inte minst köket. Anastasia's Restaurang bjuder på menyn de godaste och smakrikaste läckerheterna.Jag rekommenderar starkt detta ställe. Utan tvekan det bästa i sin prisklass.

Datum för vistelsen: augusti 2015
  • Restyp: Reste ensam