“Wonderful home”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Engelska först
nicolem06 ...
1 omdöme
Omdömet skrevs 13 september 2017 för en vistelse i september 2017

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 20 2017
Thank you so much for your 5 star review. We appreciate your recognition of our diligence to create a comfortable environment for our guests. We welcome you back anytime. Our cleaning contractor said you took wonderful care of our home. Thank you.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera