“#wegetbindered”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

10 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
“#wegetbindered”
Omdömet skrevs 5 januari 2019 för en vistelse i december 2018

En helt underbar vistelse i Barossa, med boendet i den fina Veritas Cottage, som är belägen på Rolf Binders Vingård!
Stugan ligger fint och var trevligt inredd. Nära till det mesta, fast inte gångavstånd om det är väldigt varmt, vilket det var när vi besökte Barossa +40 grader!!
I trivdes väldigt bra och saknade inget! En kyl som var full av goda korvar och ägg från familjens egna hönor! Och en flaska härlig shiraz mötte oss vid incheckningen.
Vi fick även det stora nöjet att träffa den mycket trevliga värdfamiljen på deras cellardoor, ett oförglömlig möte!

Datum för vistelsen: december 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jan 6 2019
Well our Swedish isn't too good but we like the '5 bubble' rating! :) Thank you very much for taking the time to submit a review for Veritas Cottage. It was so lovely to meet you all & we very much appreciate your kind feedback. We look forward to seeing you back in the Barossa again someday! All the best to you. Cynthia & Rolf
John H
Sydney, Australien
Nivå 2 Skribent
5 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 18 mars 2019 för en vistelse i mars 2019

Datum för vistelsen: mars 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
mar 19 2019
Thanks so much for the lovely review John. It was such a pleasure to meet you and host you in our Cottage & I really enjoyed our time together during your wine tasting at our cellar door. So glad you had a nice visit & really hope to see you back again sometime in the not too distant future. Thanks again & all the best to you both. Regards, Cynthia
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera