“Dålig service och kundbemötande!”
Omdöme om Toftaholm Herrgård

Toftaholm Herrgård
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Lagan
Omdömet skrevs 13 februari 2021

Otroligt kass service. Betalade extra för att för balkong, nä tyvärr bara betala mer för det och få inget.
Rusade in utan förvarning i vårt rum och skrek och gapade då 4 personer sitter helt ovetandes om vad som är problemet. Då visade det sig att det är mer lyhört än vanligt och att vårt prat ogillades.
Ren kränkning! Katastrof. Om vi fått höra att det hördes mer än normalt hade det inte varit något problem.
Fryst bröd vid middagen. Halvtaskig mat.
Billigt men man får vad man betalar för!

Datum för besöket: februari 2021
Tack Trippensett

Omdömet skrevs 2 november 2020

Vänlig, trevlig och hjälpsam o kunnig personal. Gammaldags fin atmosfär i matsal och hela byggnaden och en mycket god och variationsrik servering av eftermiddagskaffet som inkluderade snittar och små goda bakelserm.m. i en trevlig byggnad helt invid herrgårdsbyggnaden.Vi bjöds också på riklig ölprovning med göda ölsorter från Ryssby Bryggeri presenterat av dess kunnige ägare.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Falubo
Omdömet skrevs 22 september 2020

Brukar stanna till när jag passerar på E4an. Alltid god mat kan få utanför menyn med hög service. jajaja minst 100 tecken

Datum för besöket: september 2020
Tack 151fredrikn
Omdömet skrevs 12 september 2020 från mobil enhet

En mycket trevligt dygn med bad, badtunna och bastu som avslutades med en underbar middag. Rekommenderas!

Datum för besöket: september 2020
Tack 839andersb
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Vi var här på lunchen och åt torsk. Trevlig och hjälpsam personal och vackra omgivningar. Lätt att parkera, även med husbil. Smör och bröd till förrätt var ljuvligt! Även torsken smakade mycket gott, bra balsans mellan fisk, soltorkade tomater och bacon. För min del hade jag gärna fått en till potatis samt att det serverades på varma tallrikar för att undvika halvljummen mat. Men smakmässigt en trevlig upplevelse. Ta gärna en promenad ut till ön.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack fredrikd176

Resenärer som tittade på Toftaholm Herrgård tittade också på

Lagan, Kronobergs län

Besökt Toftaholm Herrgård? Berätta vad du tyckte!