“Trevlig miljö, god mat och fint vinpaket o trevligt rum o härlig sauna,badtunna o sjöbad”
Omdöme om Toftaholm Herrgård

Toftaholm Herrgård
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Lagan
Omdömet skrevs 2 november 2020

Vänlig, trevlig och hjälpsam o kunnig personal. Gammaldags fin atmosfär i matsal och hela byggnaden och en mycket god och variationsrik servering av eftermiddagskaffet som inkluderade snittar och små goda bakelserm.m. i en trevlig byggnad helt invid herrgårdsbyggnaden.Vi bjöds också på riklig ölprovning med göda ölsorter från Ryssby Bryggeri presenterat av dess kunnige ägare.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Falubo

Omdömet skrevs 22 september 2020

Brukar stanna till när jag passerar på E4an. Alltid god mat kan få utanför menyn med hög service. jajaja minst 100 tecken

Datum för besöket: september 2020
Tack 151fredrikn
Omdömet skrevs 12 september 2020 från mobil enhet

En mycket trevligt dygn med bad, badtunna och bastu som avslutades med en underbar middag. Rekommenderas!

Datum för besöket: september 2020
Tack 839andersb
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Vi var här på lunchen och åt torsk. Trevlig och hjälpsam personal och vackra omgivningar. Lätt att parkera, även med husbil. Smör och bröd till förrätt var ljuvligt! Även torsken smakade mycket gott, bra balsans mellan fisk, soltorkade tomater och bacon. För min del hade jag gärna fått en till potatis samt att det serverades på varma tallrikar för att undvika halvljummen mat. Men smakmässigt en trevlig upplevelse. Ta gärna en promenad ut till ön.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack fredrikd176
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde här i 4 nätter och miljön är väldigt avkopplande och personalen väldigt tillmötesgående ‍♂️.
Middagen med fisk är 9 poäng .
Vegetariskt med olika betor är också bra men som sagt fisken är jättegod.
Lokalerna är gamla, mysiga och det finns en historia i byggnaden.
Deserten är bra men inget utöver det vanliga.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Dunken63

Resenärer som tittade på Toftaholm Herrgård tittade också på

Lagan, Kronobergs län

Besökt Toftaholm Herrgård? Berätta vad du tyckte!