Kostnadsfri avbokning till den 21-06-18
Boka nu, betala på plats
Expedia.com203 US$
CheapTickets203 US$
Priceline

Med ett jättefint läge vid sjön Vidöstern ligger denna herrgård.Huvud byggnaden ser ståtlig ut som sig bör men de båda annexen ser ut att behöva en uppfräschning.Fick ett fint rum på andra våningen ut mot sjön så utsikten var det inget fel på.Åt en fem rätters meny som tyvärr kunde gett en högre smakupplevelse.Personalen var trevlig och pålästa om de olika rätterna som serverades.Frukosten var som sig bör med varma och kalla rätter.En summering av vistelsen är ett godkänt betyg men kunde förvänta mej lite mer .

Rumstips: Våning 2i huvudbyggnaden med utsikt mot sjön(finns med balkong)
Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Resenar57
Omdömet skrevs 23 april 2021 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera Toftaholms Herrgård, mycket bra mat och de rekommenderade dryckerna. Trevlig omgivning och bra rum. Frukosten var också bra, trevlig och kunnig personal, Erika var mycket kunnig.
Bara plus

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Nillapilla
Omdömet skrevs 18 april 2021 från mobil enhet

Precis hemkommen efter en helg med utomordentligt god 3-rätters middag. Förrätten var bland det godaste jag ätit. Rekommenderar även vinpaketet som erbjuds till som lyfte smakerna ytterligare. Supergott.
Sommelier mycket kunnig om vinerna som erbjöds samt övrig personal mycket kunnig och serviceinriktad
Boka gärna Eco-spa som tillval. Mycket bra utformat och med uppfriskande bad i sjön. Lagom mycket folk överallt och covid anpassat.
Jättesköna sängar och frukost med mycket bra utbud.
Kommer rekommendera detta till alla som planerar vistelse på hotell i sommar.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Magnus H
Omdömet skrevs 22 mars 2021

En stämningsfull gammal herrgård med ett litet mysigt utomhus-spa vi sjön. Härliga stunder i varm vattenbalja med solen i ögonen en kall dag i mars. Testade inte inomhus-spa. Maten, en trerätters meny var mycket bra från början till slut och personalen såg till att man trivdes. Gott kaffe till frukosten! Rummet var i bra, men lite slitet skick, men välbevarat och väl fungerande. Bra sängar, helt ok dusch.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Torbjörn T
Omdömet skrevs 1 mars 2021

Bokade Toftaholm weekend med gourmet paket. P g a allergi lite mailväxling i förväg. vilket gav ett mycket positivt utfall.
När vi kom fram var incheckning klart, lika fort som vänligt och välkomnande. Hittar ett vackert och perfekt städat rum i flygeln.
Då maten är förbeställd, går det fort och smidigt. Alla rätter som serveras är av yppersta klass, trevligt serverat av en kypare som visar sig vara geni inom sitt område. Rekommendationer på vin med mera är mycket kvalificerade och stämde fint mot god mat.
Härliga omgivningar, och guider för saker man inte gärna vill missa är lätt tillgängligt.
Sammanfattat en weekendresa att minnas länge, och mycket gärna återvända.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack 850boa