Omdömet skrevs 24 mars 2018

Platsen och byggnaderna är otroligt vackra! Väl värt ett besök och en övernattning. Härligt att alla rum är personliga. Personalen var trevlig och tillmötesgående och maten god. Men kanske inte Toftaholm är vana vid stora sällskap? Vi märkte i alla fall att servicen inte var helt anpassade efter detta.

Datum för vistelsen: mars 2018
2  Tack Caroline N
Markus L, Chef på Toftaholm Herrgård Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Hej Caroline, tack så mycket för att du delar med dig av din upplevelse på Toftaholm Herrgård. Vad kul att ni hade det trevligt! Du får gärna (om du vill) skicka ett email till mig, det är bra med all information som bidrar till att vi kan förbättra oss!

MVH Markus
markus.levin@toftaholm.se

Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Jättehärlig julhelg med det lilla extrahembakt, mat lagat från hjärtat & fina mysiga slottsrum i huvudbyggnaden. Plus även för badtunnorna som installerats lagom till vår ankomstbra servis & på en personlig nivå som gör att man känner sig extra välkommen
Rekommenderas varmt

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Maxmamma
Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Utsökt 3-rätters middag, bra personal, lugn och behaglig miljö
med välkomponerad meny. Ligger en bit från E-4 mellan Ljungby och Värnamo.
Även ett bra konferanshotell med badtunnor och bastu vid Vidöstern.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack thorstenw167
Omdömet skrevs 10 november 2017 från mobil enhet

Jag reser runt rätt mycket i jobbet.
Så jag uppskattar verkligen personal som ger en ett varmt bemötande när man kommer. Trevliga service inriktade personer när jag var där.
Också väldigt fina lokaler och rummet var riktigt härligt.
Jag är definitivt mer än nöjd.

Datum för vistelsen: november 2017
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack robert_I5054ER
Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Tack för en fantastisk helg hos er i mitten av oktober då vi firade min pappas 90-årsdag! Vi var alla helnöjda med allt; miljöerna både ute i vacker natur liksom inne med brasa i lobbyn, olika salonger för samvaro, biljardbord och spelrum för våra tonåringar i källaren. Även nöjda med våra hotellrum i flygelbyggnaden.

Inlyssnande service för våra olika små önskemål och trevligt och proffsigt bemötande fick vi. Sist men inte minst var det en god och fint presenterad 3-rättersmeny på kvällen. Toftaholm är väl värt ett besök! Helén med familj.

Datum för vistelsen: oktober 2017
1  Tack Hiheleeen