Omdömet skrevs 10 november 2017 från mobil enhet

Jag reser runt rätt mycket i jobbet.
Så jag uppskattar verkligen personal som ger en ett varmt bemötande när man kommer. Trevliga service inriktade personer när jag var där.
Också väldigt fina lokaler och rummet var riktigt härligt.
Jag är definitivt mer än nöjd.

Datum för vistelsen: november 2017
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack robert_I5054ER
Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Tack för en fantastisk helg hos er i mitten av oktober då vi firade min pappas 90-årsdag! Vi var alla helnöjda med allt; miljöerna både ute i vacker natur liksom inne med brasa i lobbyn, olika salonger för samvaro, biljardbord och spelrum för våra tonåringar i källaren. Även nöjda med våra hotellrum i flygelbyggnaden.

Inlyssnande service för våra olika små önskemål och trevligt och proffsigt bemötande fick vi. Sist men inte minst var det en god och fint presenterad 3-rättersmeny på kvällen. Toftaholm är väl värt ett besök! Helén med familj.

Datum för vistelsen: oktober 2017
1  Tack Hiheleeen
Omdömet skrevs 9 oktober 2017 från mobil enhet

Slitna lokaler- bra rum och fina omgivningar till trots, hela stället kändes "i behov av uppfräschning !

smaklös mat - oengagerad serveringspersonal som inte visste vad de serverade.....

och mycket otrevlig personal i övrigt....Personalen borde gå en kurs i bemötande!! (Personliga påhopp är inte ok gentemot gästerna!!)

Aldrig mer ett besök där!

Datum för vistelsen: oktober 2017
17  Tack acbje
Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Ett mysigt ställe i fina omgivningar. Väldigt trevligt personal. Rummen smakfullt inredda. Vid middagen presenterades alla rätterna. Inga jätteportioner dock, bara så att man vet...men gott var det.
Tyvärr var vädret inte på vår sida, så vi kunde inte utforska omgivningen helt.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack Roger-Eva
Omdömet skrevs 26 augusti 2017 från mobil enhet

Ett perfekt ställe att komma ifrån all city stress och bara ha trevligt. Ligger härligt intill vatten och riktigt mysigt ställe. Det som stack ut i positiv mening var maten som var helt underbar. Trevlig personal och kan rekommenderas.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Restyp: Reste i arbetet