• Fri parkering
Lagadalens Hotel & Vardshus(Lagan)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Scandic Vaxjo(Växjö)
ScandicHotels.com
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 10 november 2017 från mobil enhet

Jag reser runt rätt mycket i jobbet.
Så jag uppskattar verkligen personal som ger en ett varmt bemötande när man kommer. Trevliga service inriktade personer när jag var där.
Också väldigt fina lokaler och rummet var riktigt härligt.
Jag är definitivt mer än nöjd.

Bodde här: november 2017, reste i arbetet
1  Tack Robert Ö
Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Tack för en fantastisk helg hos er i mitten av oktober då vi firade min pappas 90-årsdag! Vi var alla helnöjda med allt; miljöerna både ute i vacker natur liksom inne med brasa i lobbyn, olika salonger för samvaro, biljardbord och spelrum för våra tonåringar i källaren. Även nöjda med våra hotellrum i flygelbyggnaden.

Inlyssnande service för våra olika små önskemål och trevligt och proffsigt bemötande fick vi. Sist men inte minst var det en god och fint presenterad 3-rättersmeny på kvällen. Toftaholm är väl värt ett besök! Helén med familj.

Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
1  Tack Hiheleeen
Omdömet skrevs 9 oktober 2017 från mobil enhet

Slitna lokaler- bra rum och fina omgivningar till trots, hela stället kändes "i behov av uppfräschning !

smaklös mat - oengagerad serveringspersonal som inte visste vad de serverade.....

och mycket otrevlig personal i övrigt....Personalen borde gå en kurs i bemötande!! (Personliga påhopp är inte ok gentemot gästerna!!)

Aldrig mer ett besök där!

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
15  Tack acbje
Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Ett mysigt ställe i fina omgivningar. Väldigt trevligt personal. Rummen smakfullt inredda. Vid middagen presenterades alla rätterna. Inga jätteportioner dock, bara så att man vet...men gott var det.
Tyvärr var vädret inte på vår sida, så vi kunde inte utforska omgivningen helt.

Bodde här: september 2017, reste med familjen
Tack Roger-Eva
Omdömet skrevs 26 augusti 2017 från mobil enhet

Ett perfekt ställe att komma ifrån all city stress och bara ha trevligt. Ligger härligt intill vatten och riktigt mysigt ställe. Det som stack ut i positiv mening var maten som var helt underbar. Trevlig personal och kan rekommenderas.

Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
1  Tack Joakim S