“Påskbuffé”

Hestraviken restaurang
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Hestra
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Med släkten på påsklunch. Personalen var inte riktigt ”på” med att hälsa oss välkomna, visa var vi skulle hämta mat eller fylla våra vattenkaraff. Vi fick leta upp buffébordet själva o be om mer vatten. Men! Maten var riktigt bra! Riktigt bra blandning mellan gammalt & nytt. Modern touch på annars ”gammeldags” mat. Vi alla är jättenöjda! Rekommenderas!

Tack amandaeedet

Omdömet skrevs 28 oktober 2017 från mobil enhet

Det är finfin service där alla är hjälpsamma och innerligt intresserade av att hjälpa till. Lokalerna är mysiga och bra för konferensen.
Men maten når inte samma nivå. En torr bit kött är inte ok. Lite mer omsorg och andra råvaror är på sin plats.

Tack Oskar G
Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Var här med jobbet på kurs i dagarna tre. Bra och funktionella kurslokaler med grupprum i nära anslutning. Mysigt och välutrustade övernattnings stugor, som defines tv och dusch i. Luncher som serveras är mycket vällagade. Oftast två rätter att välja på. Alacarten på kvällarna var mycket väl komponerade.
Mycket väl smakade. För att inte tala om efterrätter. Kommer absolut tillbaka hit igen.

Tack ztam
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Vi hade en trevlig kväll på Hestraviken. Maten var bra tillagad och god. Speciellt grönsakerna var jättegoda. Servicen var trevlig och personlig.

Att det finns en restaurang ute på landet som är bra och ambitiös är glädjande och vi kommer gärna tillbaka igen.

Tack Niklas S
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Deras egna glass är fantastisk, tex. ädelostglass.
Har ätit både affärslunch, Julbord och trerätters kvällsmiddag här.
Vart mycket nöjd vida alla tillfällen under de senaste 5åren.

Tack 705magnuss

Resenärer som tittade på Hestraviken restaurang tittade också på

Gislaved, Jönköpings län

Besökt Hestraviken restaurang? Berätta vad du tyckte!