Öppet i dag: Stängt

Linköping, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 22 omdömen

Omdömet skrevs 17 april 2021

Mycket roliga detaljer. Det har byggts ut mer med bla Stockholm och Västerås. Kul att se personer med detaljer.

Datum för upplevelsen: april 2021
Tack folkea306
Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Inte så stort ännu men mycket detaljer. Varje gång hittade man nya upptäckter. Caféet hade jättetrevlig personal och bra utbud. Eldsjälarna bakom anläggningen berättade om arbetet bakom. Inte så stort men värt ett besök för den intresserade.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack AlNor
Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig och lärorik plats för barnen.
I
Ponerande detaljarbete i modellerna, roliga knappar att trycka på.
Samt, god glass!

Datum för upplevelsen: januari 2020
1  Tack tbruzell
Omdömet skrevs 30 december 2019

Många liknande minnen från min tioårstjänst, åren 1941 - 1951som notisojke. extraordinarie stationskarl och senare tågklarerare och morsetelegrafist förstärktes av det noggrant minitiösa arbete som utförts av engagerade specialister. Det bvar moitt tredje besök. Nu siktar min ngranne och jag in oss på att besöka er 2020!!!!!!

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack Tour00975450661
MagnusE383, Manager på Miniature Kingdom, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2020

Tack för den fina recensionen och välkommen 2020.

Omdömet skrevs 14 november 2019

Trevlig plats! Ett kul sätt att se nästan hela Sverige på! Allt i miniatyr, allt från Höga Kusten till Leif GW och cykelrace.... Ta god tid på dej, för det finns många kul detalajer att upptäcka. Cafe finns det också där

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack Ewa K

Kul att ni tyckte om besöket. Tack för den fina recensionen.