eDreams
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-07
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 30 januari 2017

Bokade, tillsammans med en kompis, Saxnäsgårdens paket Längdskidor Total. Då frukost, lunch och middag ingår till ett väldigt bra pris har man inte så höga förväntningar. Vi blev dock positivt överraskade - middagarna var helt fenomenala! Den mysiga restaurangen har otrolig utsikt över Marsfjällen, personalen är trevlig och maten helt utsökt. Luncherna som var av buffé-typ höll samma höga kvalitet. Vi är mycket nöjda! Hotellet har trevliga rum och läget är toppen, vare sig man vill åka skidor eller snöskoter. Rekommenderar alla friluftsintresserade ett besök här!

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack Amanda R
Omdömet skrevs 25 december 2016 från mobil enhet

Firade jul på Saxnäsgården. Fantastisk personal, riktigt god mat, hög mysfaktor, pool, skoterkörning, pulkaåkning, långa promenader, vedeldade badtunnor med utsikt.
Vi hade det fantastiskt bra, passar för både vuxna och barn.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack Utlangan
Omdömet skrevs 29 augusti 2016 från mobil enhet

Ett fantastiskt hotell som vi gärna återvänder till under våra återkommande resor i Lappland. Underbar matsal med både a la carté, pubens och "dagens". Hotellet ligger vid den mytenomspunna Kultsjön och i fjärran tronar Marsfjällsmassivet. Fina rum - vi fick ett på våning 5 med utsikt mot sjön och fjällmassiven.
Trevlig personal och en familjär stämning infinner sug så fort man stiger in genom entrén.

1  Tack tommycosmo
Omdömet skrevs 18 augusti 2016

Toppenhotell efter Vildmarksvägen. Ett hotell med ett fantastiskt läge och utsikt. Den höga byggnaden stör lite, känns lite malplacerat i naturen, men lätt att hitta. Incheckning med hjälp av en trevlig receptionist som vant berättade om hotellet och övriga faciliteter. Rum på våning 3. Snabbaste hissdörrarna i landet, slog igen som en råttfälla när första personen kommit in i hissen. Glömde informera personalen, tyvärr. Rena stora rum med sköna sängar.
Restaurangen utmärkt, buffén med ren och kantarellsås smakade mycket bra tyckte vi. Utsikten fantastisk över fjället. Frukosten inte lika överdådig, saknade äggröra och bacon samt inlagd sill. Bra bröd, nybakat. Utcheckning lika smidigt som in. Vi vill varmt rekommendera hotellet och kommer tillbaka nästa år.

Tack bennyk877
Omdömet skrevs 12 augusti 2016

Jag besökte restaurangen tillsammans med min familj och mina föräldrar. Personalen var vänliga, snabba, idérika och lyhörda när det gällde att tillgodose mina och min sambos behov som småbarnsföräldrar.
Utsikten, genom restaurangens panoramafönster, ger en lugn och harmonisk inramning med Kultsjön i förgrunden.
Vi åt den buffé som serverades vid två tillfällen under vår vecka i Saxnäs och var båda gångerna positivt överraskad gällande matens kvalitet och smakrikedom.
En restaurang jag besökt tidigare och som jag absolut kommer besöka igen!

Tack MikaelE135