Öppet i dag: 10:00 - 18:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Åsbyträdgård

Mängder av växter och vackra orkidéer. Caféet har jättegoda räksmörgåsar. De har även mängder av ... läs mer

Omdömet skrevs 28 september 2020

Oldis2014
Västerås, Sverige
Läs alla 52 omdömen

Omdömet skrevs 7 februari 2020

Här finns mycket att välja på då det gäller inredning och kläder. Urvalet i cafe´t var betydligt bättre denna gång.

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack Oldis2014
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Åt lunch på Åsby. En stor räkmacka med ägg. Väl tilltaget med räkor och ett trevligt upplägg på mackan. Åsby trädgård är också trevligt att strosa i, mycket inredning förutom blommor.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack Amarund
Omdömet skrevs 11 november 2019

Besökte Åsby i lördags tillsammans med min dotter. Hon hittade mycket fint som hon önskar sig i julklapp. Tyvärr blev vi utskällda i kassan då en julkula saknade prislapp. "Hur ska jag kunna ta betalt för den här?! gapar kassörskan" (Tur att min dotter var så snäll att hon sprang och hämtade en ny med prislapp). Jag kommer verkligen inte tillbaka. Synd att få en mysig dag förstörd. Julklapparna köper jag i en annan affär med trevligare personal.

Datum för upplevelsen: november 2019
3  Tack Anna H
Richard M, Ägare på Åsby Hem och Trädgård, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2019

Hej Anna!

Det var ju verkligen tråkigt att er upplevelse hos oss slutade på det här viset. Det gör mig verkligen ledsen om vi har personal som får våra kunder att känna att de inte vill besöka oss igen. Jag kommer självklart att följa upp det här med de som stod i kassan i lördags.
Jag ber verkligen om ursäkt för er upplevelse. Jag hoppas att ni inte upplever all vår personal på det viset.
Jag vore tacksam om vi kunde få kontakt (se mailadressen nedan) så vi får möjlighet att visa oss från en annan sida.

mvh

Richard
Åsby hem & trädgård
richard@asby.nu

Omdömet skrevs 29 oktober 2019

Trevlig halvdagsutflykt med snygg inredning att shoppa samt mycket växter och blommor. Det som drar ner känslan är dock det sorgliga utbudet på cafe’t. Dom borde verkligen rycka upp sig med ett smaskigt utbud!!

Datum för upplevelsen: oktober 2019
4  Tack Karolina W
Omdömet skrevs 29 oktober 2019

Vad har hänt med Åsby? Handlar allt vara om vinst och pengar?
Förr åkte man till Åsby för att äta en stor, färsk räkmacka och en god bit tårta eller paj.
Igår fick vi en biskvi som smakade kylskåp och en räkmacka som hade pålägg som definitivt inte var färskt. Allt hade en hinna.
Att en biskvi faller sönder betyder att den legat väldigt länge.
Priserna är samma som alltid, överdrivet höga, men kvalitén har försämrats radikal. Man får roligare fika på bensinmack! Tar man 42 kr för en bit äppelpaj så ska den inte vara 3x3 cm blek och GAMMAL.
Går det verkligen så dåligt för Åsby? Och priserna på varorna börjar bli löjliga. 2500 kr för en frigolit rådjur 20x20 cm är bara pinsamt.
Sen tycker jag att all spänning, glans och magi DÖR när ni drar fram jullandet och julsaker i oktober. Det bara lyser pengalust och köphysteri över den en gång fantastiska och magiska Åsby. Ni har en gång varit bäst. Nu vill man inte åka till er mer. Så dyrt att man inte kan köpa ens ett kuddfodral och fikat var så sämst att vi stannade på macken på väg hem och köpte bullar.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
1  Tack Annionen