Kostnadsfri avbokning till den 21-10-03
Priceline122 US$
getaroom.com127 US$
Omdömet skrevs 24 juni 2017

Datum för vistelsen: maj 2017
StaybridgeDurham, Director of Sales på Staybridge Suites Durham-Chapel Hill-Rtp, an IHG hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2017

Omdömet skrevs 17 februari 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: februari 2017
StaybridgeDurham, Director of Sales på Staybridge Suites Durham-Chapel Hill-Rtp, an IHG hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2017

Omdömet skrevs 17 november 2016

Datum för vistelsen: oktober 2016
StaybridgeDurham, Director of Sales på Staybridge Suites Durham-Chapel Hill-Rtp, an IHG hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2016

Omdömet skrevs 21 mars 2016

Datum för vistelsen: mars 2016
StaybridgeDurham, Director of Sales på Staybridge Suites Durham-Chapel Hill-Rtp, an IHG hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2016

Omdömet skrevs 15 mars 2016

Datum för vistelsen: mars 2016
StaybridgeDurham, Director of Sales på Staybridge Suites Durham-Chapel Hill-Rtp, an IHG hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2016