“BRA”

Kök: Italienskt
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juli 2018

Det här var Anacapris bästa restaurang
Vällagat och trevlig personal.
Synd att kalla den pizzeria då den övriga maten var så god

Tack Bo R

Omdömet skrevs 7 juli 2018 från mobil enhet

Alltså, totalt löjligt gott, denna maten måste upplevas går inte förklara, nästan en religös upplevelse.

Tack Christer K
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Pizzeria Aumm Aumm ser verkligen inte mycket ut för världen, och hade det inte varit för de bra TA-recensionerna så hade jag nog inte ens gett det en chans. Men tur var väl att jag gjorde det för pizzan var verkligen fantastiskt god. Kanske smakade det lite extra bra pga av kurrande mage efter 2h vandring i stekande sol, men hursomhelst.. när det låga priset vägs in i bedömningen kan det inte bli nåt annat än toppbetyg.

Tack Magnus H
Tonino T, Proprietario på Pizzeria Aumm Aumm, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2017

Leider nicht immer sind die Bewertungen wahrheitsgemäße oder einige Missverständnisse während eines Gottesdienstes geschehen. Versuchen Sie es und so den Aufstieg dubbi Wir freuen uns, dass unsere Produkte genossen haben werden. Bis bald.

Omdömet skrevs 5 augusti 2015 från mobil enhet

Fick tips på TripAdvisor om denna och såg även flera som kom med pizzakartonger härifrån så vi bestämde oss för att gå in. Blandad mix av inhemska och turister vilket känns bra.
Vi hade brushetta innan maten som var bra och till varmrätt testade vi pizzorna. Lyckokast. Pesto pizzan var väldigt bra. Det bjöds på Limoncello efter maten vilket alltid är trevligt. Rekommenderar om ni vill ha god prisvärd pizza på Anacapri.

Tack Anna H
Omdömet skrevs 4 november 2014

Tråkigt inredd restaurang med OK men ganska medelmåttig mat. Passar bra för barnfamiljer dock. Gott om plats och tålmodig betjäning.

• Atmosfär
Tack Martina F

Resenärer som tittade på Pizzeria Aumm Aumm tittade också på

Besökt Pizzeria Aumm Aumm? Berätta vad du tyckte!