Hotel Biancamaria(Anacapri)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 23/07
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 246 US$/natt.

Albergo Senaria(Anacapri)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 21/07
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 255 US$/natt.

B&B Antico Monastero di Anacapri(Anacapri)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 21/07
  • Frukost ingår
Hotel Villa Ceselle(Anacapri)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 207 US$/natt.

Hotel Carmencita(Anacapri)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 220 US$/natt.

Villa Eva(Anacapri)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Hotel Il Girasole(Anacapri)(Mycket prisvärt!)
Hotel Bussola(Anacapri)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 24/07
Boka nu, betala på plats
Alle Ginestre Capri Bed & Breakfast(Anacapri)(Mycket prisvärt!)
B&B.it
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 182 US$/natt.

Omdömet skrevs 27 september 2017

Trädgård skapad med omsorg, underbar utsikt och trevlig familj som är stolta över sitt lilla hotell med 5 rum. Här kan man landa och koppla av om man njuter av vacker trädgård och utsikt över havet med Ischia. Hämtades och lämnades i hamnen vilket var guld värt.

• Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack ingrid394
Omdömet skrevs 14 april 2016 från mobil enhet

Vi bodde två nätter på detta charmiga lilla hotell. Väldigt mysig miljö och en fin utsikt från verandan där frukosten serverades. Promenadavstånd in till centrum. Det fungerade utmärkt även med barnvagn. Stort plus till Frankos service med hämtning o lämning vid båten.

Bodde här: april 2016, reste med familjen
Tack Urban J
Omdömet skrevs 23 juli 2014

Franco (hotellets ägare) hämtade oss vid ankomst till marina grande, då en i vårat sällskap hade besvär med och ont i fötterna var Franco så vänlig att han skjutsade oss till intressepunkterna.
Läget är vackert med utsikt över havet och solnedgången, och hotellet i sig är romantiskt och pittoreskt.
Vi åt frukost, och fick den serverad på rummets uteplats (ingår i sviter). Frukosten var stor och lyxig med färsk juice, frukter, färskt bröd m.m.
Anacapri var mer pittoreskt än Capri, rekommenderas varmt.
Franco, grazie e saluti dalla Svezia! /Fam. Grilli

Tips för att välja rum: Sviter har underbart god och lyxig frukost serverat på egen uteplats.
  • Bodde här: juni 2014, reste med familjen
Tack DianaG20140627
Omdömet skrevs 19 juli 2013

Ja, som rubriken lyder så var detta ett litet paradis på jorden, iallafall för mig.
Alla vet säkert redan att Capri är en vacker ö med fin natur. Men att sitta och äta frukost på detta hotells terass och i stillhet se utöver det böljande havet var underbart.
Och inte nog med det, under terassen finns ägarens Francos egna trädgård som man gärna får gå och inspireras av, fylld med härliga blommor.
Ja, det var ren njutning att få sitta på terassen och uppleva allt detta.

Servicen var jättebra och personalen familjär och trevlig. De har fyllt hela hotellet av saker som definierar Capri, t ex citronmålade bord och stolar, väldigt fint!

Capri och Anacapri kan vid vissa tidpunkter vara lite stressiga då det är mycket folk och turister i rörelse, men tack vare att hotellet ligger i ett lugnare område (där även byns invånare bor) så ger det en känsla av lugn och fridfullhet.
Jag är minst sagt extremt nöjd med detta hotell och rekommenderar alla att åka dit, det är en upplevelse man alltid kommer minnas. Ciao!

• Bodde här: juni 2013, reste ensam
Tack MelindaP P
Omdömet skrevs 27 september 2012

Ett mycket bra mindre hotell/pensionat
Med härlig trädgård och utsikt över havet
och Ischia. Vårt rum (Pesce) var frächt med egen terass där vi blev serverade mycket riklig frukost under olivträden
Där kunde man också sitta och äta kvällsmat.Hämtning och lämning vid Capri hamn av den hjöpsamme trevlige ägaren.

• Bodde här: september 2012
Tack Hexan