“Mysfika i Stonetown ”

Kök: Café
Middagsalternativ: Frukost, Lunch
Middagsalternativ: Frukost, Lunch
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Mysigt andhål i myllrande varma trånga gränder mitt i Stonetown
Prisvärt
Fräscht
Gott
Superbra cappuccino

Tack Annapanna2

Omdömet skrevs 29 oktober 2017 från mobil enhet

Vi tog en lunch på Coffee House innefattande generösa Lassies, gott kaffe och välsmakande crepes. Vi valde takterrassen, vilket kan rekommenderas även om det är många trappsteg upp.

Tack Urban A
Omdömet skrevs 7 mars 2017 från mobil enhet

Här får du gott kaffe gjort på egenrostade kaffebönor. Det går även att köpa kaffebönor här och de är väldigt prisvärda jämför med andra ställen. Hit kommer bara turister som vill ha högklassigt kaffe.

Tack Atosa J
Omdömet skrevs 19 november 2016 från mobil enhet

Här fick vi det bästa kaffet på hela resan! God smörgås också. Bra service. Vi rekommenderar ett besök!

Tack Ulrika S
Omdömet skrevs 10 oktober 2016

Mycket goda smårätter/varma mackor. Nymalet gott kaffe. Kalla fruktdrinkar.Bra service fint bemötande

Tack roseliljungberg

Resenärer som tittade på Zanzibar Coffee House Cafe tittade också på

Zanzibars stenstad (Mji Mkongwe), Zanzibar City

Besökt Zanzibar Coffee House Cafe? Berätta vad du tyckte!