Tropical Attitude(Trou d'eau Douce)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Silver Beach Hotel(Trou d'eau Douce)
  • Frukost ingår
  • Fri parkering
Blue Ocean Appartments & Villas(Trou d'eau Douce)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Auberge Etiennette(Trou d'eau Douce)
  • Fri parkering
Chez Tino(Trou d'eau Douce)
TripAdvisor
ASD Residence(Trou d'eau Douce)
TripAdvisor
Aquarius View(Trou d'eau Douce)
Omdömet skrevs 22 februari 2017

Vid ankomst fick vi uppgradering till rum som vetter mot havet då vi hade bröllopsdag.
Trevligt rum med större terrass med soffa. Härligt att sitta på kvällen.
Stranden och vattnet var nog den bästa på hela ön, många hotell som vi såg som inte hade strand alls, vattnet var varmt och helt klart.
Hotellet har en stor restaurang där du äter frukost/lunch/ middag.
Mycket trevlig strandbar där man avnjöt goda cocktails där det oxå bjöds på lite gott på em.
Baren vid receptionen fungerade bra med live uppträdande några dagar i veckan.
Provade också deras massage 2 gånger. Vi åkte till den lilla byn och åt ute 2 gånger, blev hummer både gångerna. Man kan gå till byn men lättast att ta taxi från hotellet.
Även har många restauranger pick up service så du betalar inget för att de hämtar och lämnar en.
Rekommenderar starkt detta hotell och kommer säkerligen tillbaka en gång i framtiden.

Tips för att välja rum: Rum 117 har havsutsikt och terass
  • Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Ingrid F
H0tels_Management, General Manager på Friday Attitude, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2017

Dear Ingrid,
Thank you for having chosen our hotel for your wedding. We are sincerely happy to read that we have met all your expectations.
We look forward to welcoming again for your first wedding anniversary!
Kind regards,
Warren Foo Tam Fong & The Family Members
General Manager

Omdömet skrevs 6 januari 2017 från mobil enhet

Jag och min familj har just kommit hem från Friday Attityde där vi har tillbringat jul och nyårssemestern. Vi har haft två helt underbara veckor här, mycket tack vare detta härliga hotell med sin fantastiska personal. Hotellet var jättefint med fina rum och härlig strand. Maten har varit bra, men vill ni ha något extra beställ deras specialmeny!

Om ni ska åka hit, beställ all inclusive, då det finns inte så många andra ställen att ta sig till på kvällarna. Hotellets All inclusive är jättegenerös, i princip allt ingår!

Bästa utflykten var simning med delfiner hos Pascal på Dolphin Encounter, grillad hummer på stranden och fin snorkling. Helt otroligt häftigt!

Det bästa med hela resan har varit den fantastiska personalen som har tagit hand om oss på ett helt outstanding sätt! Ett extra tack till Avinash/jultomten, Pinky, Manav, Chantal, Cindy, Bhim, Berty, Pratima, Ruben och alla andra som gjorde vår semester oförglömlig!
Cecilia med familj

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Sissi V
H0tels_Management, General Manager på Friday Attitude, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2017

Dear Sissi,

Thank you for such a glowing review!

I am glad that our Family Members have made your stay a memorable one. We indeed give all our guests the same attention and care. Thank you also for recommending us.

Looking forward to many more happy visits,

Warmest Regards,

Omdömet skrevs 20 juni 2016

Vi bodde här en vecka i januari 2016 och är väldigt nöjda. Perfekt läge och lugn och härlig atmosfär. Inga problem alls att gå ner i varv här... Bra och rymliga rum, fin strand, trevlig personal och det enda vi har att anmärka på är att maten blev lite tråkig efter ett par dagar. Ett litet hotell kan givetvis inte ha lika stort utbud, men det kunde ha varierats lite mer från dag till dag. Om man skall bo här mer än en vecka rekommenderar jag att man går in till den närliggande byn och äter några kvällar.
Ett stort plus är att det aldrig var några problem att få solstolar, varken vid poolen eller stranden.

Tips för att välja rum: Alla rummen ligger bra till eftersom det är ett litet hotell, men rum 216-218 har havsutsikt.
  • Bodde här: januari 2016, reste med familjen
3  Tack MBornh
H0tels_Management, General Manager på Friday Attitude, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2016

Dear MBornh,
Thank you for reviewing your recent vacation. I am happy to read that you have enjoyed your holiday among us and that we could offer you a great experience of Mauritius.
Thank you also for recommending the hotel and for your kind appreciations towards the staff. I have taken good note of your constructive comments on the variety of meals. Please be assured that this is something that we are continuously working on.
Looking forward to welcoming you again in the future,
Best Regards,

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 3 april 2016 från mobil enhet

Var 13pers som bodde på Friday Attitude 10-17/3. Syftet med resan var vårt bröllop. Det kunde inte blivit mer fantastiskt! Tack Fawaaz, Avinash, Rupert och alla andra i personalen för allt ni gjort för oss. Kontakten innan, hjälp med "pappersarbete", all fantastisk dekoration, middag, tårta mm. Allt var magiskt! All personal är fantastisk!
Hela vistelsen var underbar och vi alla hade en toppensemester, stora som små. Perfekt hotell såväl för barnfamiljen som för par. Gemytligt och personligt!
Familjerummen är jätterymliga och fina. Även dubbelrummen.
Maten var bra och välsmakande. Det enda som vi saknade lite var mer frukt och grönt, och glass under dagen. Hade varit toppen om det fanns glass till försäljning på hotellområdet.
Men som sagt, vi är så nöjda och enorm tacksamma för allt ni gjorde för oss och vår bröllopsdag! Tack!

Bodde här: mars 2016, reste med familjen
Tack TripAdvisor-medlem
H0tels_Management, General Manager på Friday Attitude, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2016

Dear Kristin,
Thank you for this wonderful review, and congratulations on your recent wedding!
All the Family members and I rejoice that we have lived up to your expectations, especially give this unique and special occasion.
We do our best to uphold the high standards of all Attitude hotels, and your kind words will surely be a great encouragement for us to keep it up.
We look forward to welcoming you on your first wedding anniversary with the Friday Attitude family.
Warmest regards,

Omdömet skrevs 16 mars 2016

Vi var där nyår 2015 . Förvånansvärt trevligt hotell i mellanklass. Vi vistades 2veckor på detta hotell. Hade önskat lite mer variation på buffematen annars var det rent och trevlig personal både i restaurangen och receptionen. Synd att baren vid receptionen inte var öppen utan endast strandbaren. Utflykt till theodlig och en romfabrik var en trevlig utflykt. Annars njöt vi mest av sol och bra på vår lilla strand vid hotellet. Kan rekommendera detta hotell om man vill ha en lugn och rofylld semester.

• Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack EvaB8
H0tels_Management, General Manager på Friday Attitude, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2016

Dear EvaB8,
Thank you for these wonderful words that I have already shared with all our Family Members. I am glad that we could make your holiday one to be cherished and remembered. This is a great motivation for all of us to keep up the good work to make all our guests happy.
Looking forward to many more happy visits,
Warmest Regards,